Inlägg från: sanber |Visa alla inlägg
  • sanber

fler 2010?

hur har ni tänkt inbjudningskorten då?

jaf funderar på att köpa gammelrosa papper...klistra brun tapet i mitten typ...skriva i och knyta ihop med rosa snöre...

köpa en sax som "river" då man klipper också nån sån..hmm vad heter det nu då?..man trycker så *klipps det ut* ett mönster ..hade tänkt gö så i överkant!

men det här är ju bara första iden så!!

Har sett fina hjärtan man kan klippa ut och ha som placeringslapapr, man "hänger" dem på glasen, faktiskt fina tycker jag!

• sanber

ingen efterrätt här heller - tanken är ju att de ska äta sig mätt på buffen! man orkar ju inget med bå¨de efterärtt och tårta, sen ska vi ha "massa" snask senare oxå...så...

• sanber

hur gamla är ni allihopa föressten och vart bor ni?
    söderöver?

• sanber

aha okej...en norrlänning!

Bor själv I Övik...tycker alla de som bor söderut har SÅÅÅ mycket emr att välja på samtidigt som det iofs är Bra mycket dyrare en del! man får väl ta sig en tripp tills tor stan innan det nalkas bröllop!

Just det..är 23 jag själv!

• sanber

Lillamaa: då det känns det ju att det evrkligen är på riktigt emd -då ni köpt tyg och så! va roligt!

Jag vill giftya mig under sommaren..men hade nog planer på juni kanske!

• sanber

jag tror jag var inne på 10 juli
    för att dets kulel låta rätt bra 100610

• sanber
    Sommarliv skrev 2008-01-12 10:35:18 följande:
    Vi vill inte ha så många datum att komma ihåg..19 mars träffades vi.. 19 dec friade jag.. så 19 ska vi gifta oss på..
    Hahaha det var ju smart!

Ungefär som vi gör med barnen, alla blir födda den 15e!
  • sanber
    Sommarliv skrev 2008-01-12 15:48:52 följande:
    Hmm vet inte om jag ska ge ett bud på den här klänningen eller inte.. hmm www.tradera.com/Vacker_brudklanning-auktion-5...
    såg själv den klänningen - Jätte fin!!
    Men jag skulle vilja ha det röda mer neutralt ändå..fast du svart vitt - mycket snyggt!!

Nån som vet hur det är med strlk på gojane..är det inte svårt att få rätt då det är s/m typ...?
  • sanber

jag gilalr den som heer Lurdes dress!

Fast jag vill gärna ha med nån form av axelband ändå...
    finns så många utan som är fina men jag tror att det skulle passa bättre med axelband på mig...

hmm..kan inte bestämma mig vad som blir bäst..kan ni hjälpa mig!
    Om man är gasnak kort, 159 cm...
    inte tjock inet smal...utan "normal".

haha "vanliga bröst och höfter och midja"

Vad för klänning blir bäst då?

för om man är kort kanske man inte ska ha en jätte fluffig? blir man ba en liten pytte pygme då eller? Man aknske ser hmm..ihoptryckt ut?
    fast å ena sidan så vill jag kaaanske ha lite princess över det hela...å helt andra sidan kan ajg ah e relativy enkel..å sens ist så tycker jag att ajg passar bäst i korta klänningar men det kan ajg ju ah en annan gång lixom...HJÄLP!

Svar på tråden fler 2010?