Inlägg från: Fenixx |Visa alla inlägg
  • Fenixx

fler 2010?

nu har jag fått avi på vinglas i vårat tema har kommit. kommer bara vara jag och M2B som ska ha dem.
    köpte dem redan nu då det var rea på dem med 50% så lika bra att passa på.

• Fenixx

ja festfin låter bra tycker jag! vi ska ju ha temabröllop så vi kommer nog skriva lite att det är önskvärt med klädstil i temat men att det är valfritt. så funderar på att lägga till även just festfin med faktiskt.

vad för färgtema har du lillaellan?

• Fenixx

fint! du får lägga ut lite bilder sen i ditt galleri när saker tillkommer.

• Fenixx
    ¨åhh vad skoj. hoppas ni får en härlig resa.
  • Fenixx

Saraw>> skoj med en till i våran tråd. jag har också börjat småhandla lite och börjat planera med saker, vigselplats osv.

har ni bestämt färgtema?

• Fenixx

ja det är svårt att inte berätta för alla runt en, bara några få som vet om i våran krets. men hittils så har min tärna tackat ja och våran toastmadame(ska även ha en toastmaster, som vi inte frågat ännu)

vi kommer ha bröllopet ca 5mil från gbg.

är så glad idag, vi har hittat det perfekta stället för vigseln men så verkade det först osäkert med bra festställe efteråt, men nu har jag nyss pratat med nya ägare för ett ställe i närheten som hjälper till med allt man vill och får till det så det passar oss som vi vill ha det. och han tyckte bara det var bra att vi var ute i god tid. många rycker säkert lite på ögronbrynet över hur tidig man är haha.

• Fenixx

välkomna carinaJL och haennish! roligt att vi börjar bli ett gäng.

har man ju tid på sig att verkligen finna så det passar vad man vill ha. även om vissa säkert tror man är lite knäpp.

• Fenixx

ja jätteskoj med nya.

vårt färgtema går i nån grön variant och med guld och rött. är ändå ett sommarbröllop men färgerna går ihop bra med vårat tema nämligen.

• Fenixx

roligt med fler i våran tråd! vore ett väldigt roligt datum att ha. och som mysifer säger så är det väl ofta inte jättekallt i oktober längre, men kanske risk för regn.

aprikos>> härligt färgtema!

jag är så glad då jag hittat passande skor till temat, för 29kr!! inte gick det att låta bli att köpa. och inte hela världen ifall jag ångrar mig med det priset.

• Fenixx

milanros>> såklart du får hänga lite med oss.

princess N.>> vad är det för kyrka? ja då ligger du ju i lagom tid om det är en sån väntetid på den.

Svar på tråden fler 2010?