Inlägg från: mysifer |Visa alla inlägg
  • mysifer

fler 2010?

har också frågat min tärna och hon blev överlycklig!
    hon ska sy sin egen klänning men vi ska bestämma modell och färg tillsammans så hon är ingen sån där motsträvig besvärlig tärna man kan läsa om i andra trådar här inne

• mysifer

hittade en låt med laleh som heter snö. var det den du tänkte på?
    gillar henne men vi gifter oss i maj så det är ju förhoppningsvis ingen snö då

• mysifer
    Fenixx skrev 2008-02-13 14:02:17 följande:
    nä hade väl varit lite trist om det var snö i maj. men det ar hänt, berättade min mamma en gång att det låg snö när hon fyllde år en gång.(fyller 7e maj)
    får verkligen hoppas att det är riktig vår i maj 2010, annars blir det kallt och blött om fötterna
  • mysifer

jag har lagt planeringen lite på is för tillfället eftersom vi inte kommer så mycket längre. letar så smått efter skor men det är nog det enda jag kan göra just nu.

• mysifer

sanber
    ett år innan kan man lätt boka fotograf, lokal+ kyrka. kanske 1½ t o m så att du är säker på att det blir det du vill.
    vad pysslig du är som har gjort så mycket redan! här är nästan allt klart i huvudet men jag har inte börjat pyssla med något konkret än.

• mysifer

vilken lyx att känna en fotograf!
    vi ska gifta oss utomhus i en park som inte går att boka och ha festen på restaurang så jag får nog vänta till mindre än 1 år innan att boka det tyvärr..

• mysifer

Sara W:
    välkommen till vår tråd!
    känner precis igen det där med att inte bli tagen på allvar, både av folk i omgivningen och när man tar kontakt med restaurangägare mm. har dock valt att inte bry mig så mycket om det utan kolla upp så mycket jag kan.
    håller absolut med om att det är bra att ha gott om tid på sig. jag har redan börjat handla och det känns kul att kunna göra så för att få tiden fram till bröllopet att gå lite fortare

• mysifer

välkommen CarinaJL!

fördelen med att ha bestämt redan nu att bröllopet ska vara 2010 är ju just att man har gott om tid på sig att fundera över hur man vill ha allt

• mysifer
    CarinaJL skrev 2008-03-06 16:51:35 följande:
    Nån som börjat planera lite färger? Jag vill gärna ha vitt/grått-silver/rosa som "tema" på vårt bröllop.
    vi ska ha lila, grönt och silver som färgtema.
  • mysifer

välkomna alla nya! så roligt att få säga det så ofta på sistone

Svar på tråden fler 2010?