• Fredrik och Sabine

Bröllopsbonanza

Sååå dåligt det var!!! Det här kommer jag definitivt inte att se igen! Snacka om lågbudgetproduktion!

Jag trodde det skulle innehålla en massa tips och idéer, men istället får man kolla in ett märkligt flygarpar och lyssna på Emma Wiklunds bröllop....Det enda som var något att ha var ju bröllopskoordinatorn. Hon hade ju nåt att komma med iallafall....

Nä..bättre kunde det verkligen vara!

• Svar på tråden Bröllopsbonanza
  • Kakan Mascha

Håller med dig. Kändes lite tjejigt och inte så mycket tips oc råd som man hoppades på!
    Nä, behöver inte se igen.

• 080513 2

Det var bara första avsnittet! Tycker att man ska ge programmet en chans, i alla fall. DEt är bara halvtimmesavsnitt, svårt att klämma in mycket info på mindre än en halvtimme.

• 2008-08-09

jag tycker det var lite VÄL korta avsnitt...

• Hofsan

Tyckte också det var superdåligt! Den enda roliga var när de filmade den ena tjejen som satt och kollade på Bröllopstorget på nätet och vips så stannade hon på ett inlägg och gissa vem som skrivit det
    Snacka om att man hänger här mycket

• bruden08

Jag tyckte programmet kändes B, men jag är för nyfiken för att låta bli att se det man kan ju missa något bra tips som man inte får reda på om man inte tittar

En halvtimme var också för kort tid tror det hade varit bättre med en timma.

Hur många avsnitt kommer det att vara?

• Ida Halmstad

Varför inte satsa på att ha längre avsnitt. En halvtimme hann de ju inte med någonting på och varför visade de inte lite olika ringar (designers) om nu det var ringar det skulle handla om i detta avsnitt.....nja det va inte mycket att ha, hoppas verkligen det kommer att bli bättre !!!

• Besservvisser

Det var korta avsnitt, men som sagt, bara första avsnitt.... man ska väl då träffa brudparen och så? Det verkar som om de börjar med förlovningen och sedan forsätta stegvis, som vi brudpar gör. Vem planerar alla dukningar och inbjudningskort innan man blir förlovad? (okej, kanske vissa, typ, de som har planerat sina bröllop sedan de var fyra år gamla.).

• quanda

Jag håller fullständigt med dej, en stor miss av tv4+.
    Det har varit bättre med mer råd och inga par alls.

• Fredrik och Sabine
    Sugarbaker skrev 2008-01-09 21:43:05 följande:
    Det var bara första avsnittet! Tycker att man ska ge programmet en chans, i alla fall. DEt är bara halvtimmesavsnitt, svårt att klämma in mycket info på mindre än en halvtimme.
    Sant ifos....men skippa då en massa kändisar som berättar och det där flygparet och behåll bara koordinatorn!
    Man kan fylla den där halvtimmen med massor av tips och råd istället för en massa berättelser.....
  • fru Trul

Håller med föregående talare, ett tråkigt program. Tacka vet jag bridezillas, det programmet saknar jag.

Svar på tråden Bröllopsbonanza