Inlägg från: Fredrik och Sabine |Visa alla inlägg
  • Fredrik och Sabine

Bröllopsbonanza

Sååå dåligt det var!!! Det här kommer jag definitivt inte att se igen! Snacka om lågbudgetproduktion!

Jag trodde det skulle innehålla en massa tips och idéer, men istället får man kolla in ett märkligt flygarpar och lyssna på Emma Wiklunds bröllop....Det enda som var något att ha var ju bröllopskoordinatorn. Hon hade ju nåt att komma med iallafall....

Nä..bättre kunde det verkligen vara!

• Svar på tråden Bröllopsbonanza
  • Fredrik och Sabine
    Sugarbaker skrev 2008-01-09 21:43:05 följande:
    Det var bara första avsnittet! Tycker att man ska ge programmet en chans, i alla fall. DEt är bara halvtimmesavsnitt, svårt att klämma in mycket info på mindre än en halvtimme.
    Sant ifos....men skippa då en massa kändisar som berättar och det där flygparet och behåll bara koordinatorn!
    Man kan fylla den där halvtimmen med massor av tips och råd istället för en massa berättelser.....
  • Fredrik och Sabine

Mrs Van Derkamp skrev 2008-01-09 21:50:36 följande:

Men VARFÖR klagar ni så mycket?!När det änltigen kommer ett svenskt bröllopsprogram på TV så klagar folk bara!Blir så trött på detta!Likadant var det med Bridezillas och "Tristia&Ryans bröllop".Hur vill ni det då att det ska vara för att ni ska vara nöjda?Aldrig kan svenskar vara nöjda med nånting...!Jämt en massa klagande....nöj er med det som finns el gör ett eget bröllopsprogram!
    Vad jag vill ha för att bli nöjd??

- handfasta råd o tips
    - prata med nån jurist om äktenskapsförord
    - mer tips från bröllopskoordinatorn
    - mattips/tårttips
    -dukningar
    - ungefärliga kostnader - budget
    - klänningstips för ALLA figurer

DET vill jag ha - inte en massa onödigt tidsödande trams!
    Och nej, jag tror inte att det kommer eftersom vi kommer att följa de två paren samt alla kändisar i varje avsnitt....vilket gör att de kommer att ägna övrigt INTRESSANT i typ 5 minuter.
    DÄRFÖR klagar jag!
  • Fredrik och Sabine

Ikväll är det dags för ett gott skratt igen - om man orkar sig igenom plågan...

Svar på tråden Bröllopsbonanza