• Fredrik och Sabine

Bröllopsbonanza

Sååå dåligt det var!!! Det här kommer jag definitivt inte att se igen! Snacka om lågbudgetproduktion!

Jag trodde det skulle innehålla en massa tips och idéer, men istället får man kolla in ett märkligt flygarpar och lyssna på Emma Wiklunds bröllop....Det enda som var något att ha var ju bröllopskoordinatorn. Hon hade ju nåt att komma med iallafall....

Nä..bättre kunde det verkligen vara!

• Svar på tråden Bröllopsbonanza
  • lillaj

Förra avsnittet tyckte jag vara rätt okej (bra tips med bordsplaceringstavlan) men i går var det ju inget av värde för oss alla fall, varken att se någon gå till sin svärfar för att bleka tänderna eller resten...

• Synthetic

Eller hur WOW min svärfart bleker mina tänder up yours..
    NOT!

• Miss Blue

Säkert gratis oxå....

Synthetic skrev 2008-01-24 09:35:26 följande:
    Eller hur WOW min svärfart bleker mina tänder up yours..NOT!
  • MissieA

Hahaha!! Nää, dom har bara gjort det enkelt för sig o bryr sig inte ifall det blir bra tv-program. Liksooom varför inte tipsa om OLIKA sorters bröllop med OLIKA budgeter??

Och vem bryr sig hur länge brudgummen har kännt sin bestman och att dom gjorde ett uppehåll, ge mej meeeeeeer tips!!!

• Miss Blue

Och vilka fina brudgumskläder?!?!?!?!?!?
    Synd att de inte kunde visa lite mer "normala" kläder, hade ju fått min M2B att titta för att kunna få lite inspiration..
    Det sket sig rejält...(ursäkta uttrycket!)

• MissieA

Hahaha, ne håller med dej!! Man kan lika gärna kolla på någom film istället och drömma sig bort

• Troll1

Vad är det för en bitch som ska gifta sig med "han i frack"? Skämdes å hennes vägnar redan förra avsnittet....
    Åh, så dåligt!!!

• Miss Blue

"har du hög hatt på dig då vänder jag..." tjejen menar du

• Synthetic

haha hon som MÅSTE gå ner 5 kg för sin klänning när hon var en stl 36?? Ville de att vi feta ska må ännu mer illa??

• Synthetic

Blev tvungen att skicka denna länk till tv4 och fråga vad deras tanke var med programmet

Svar på tråden Bröllopsbonanza