Inlägg från: Miss Blue |Visa alla inlägg
  • Miss Blue

Bröllopsbonanza

Jag såg oxå det!!!!
    Min M2B undrade vad det var med mig när jag utbrast: Men det är ju Hofsans inlägg!!!!!

Hofsan skrev 2008-01-09 21:45:35 följande:
    Tyckte också det var superdåligt! Den enda roliga var när de filmade den ena tjejen som satt och kollade på Bröllopstorget på nätet och vips så stannade hon på ett inlägg och gissa vem som skrivit det Snacka om att man hänger här mycket
  • Miss Blue

Bröllopsfeber som gick för ett bra tag sen i femman var mycket bättre. Det var kul att även få se danska och norska par.
    Mer sånt och inte massa dravel...
    Men programtiden tillåter nog inte något djupt precis. En halvtimme MED reklam emellan blir inte så mycket...
    Hade önskat lite mer tips och råd och inte så mycket om brudparens historia (som blev sååå långtråkigt). Blev lite full i skratt över "flygarparet", han klev upp i kallingarna och hon hade ett mininattlinne (visserligen upp till var och en) men jag hade aldrig låtit dem filma på det viset....
    Det är bara att hoppas att det blir bättre, det är ju nio program kvar.......
    Svenskar måste klaga det ligger i generna

• Miss Blue

Samma här!
    Vilket mähä är han då?
    Min M2B skrattade gott när de beskrev vilka resor som flygarparet gjorde i jobbet. Han som är pilot flög inrikes och hon typ till New York osv, lite skillnad!!!!!
    Kakan Mascha skrev 2008-01-10 13:09:07 följande:

Jag kan bara inte få en kommentar ur huvudet, det killen sa när de gick omkring i Rosendals Trädgård på Djurgården:"... precis som DU vill ha det". Men han då...?Men, jag ska kolla ändå, finns ju inget bättre och något kanske man kan snappa upp på vägen som är matnyttigt!? =)
  • Miss Blue

Det var verkligen det sämsta avsnittet igår..
    Varför ska de ha med "gamlingarna" som hackar fram vad de haft på sig?? Och klänningarna hos L Wallin var väl fina men VEM har råd???? Blää

• Miss Blue
    Hofsan skrev 2008-01-24 09:26:34 följande:
    Hehe vi tänkte visst på samma du o jag
  • Miss Blue

Säkert gratis oxå....

Synthetic skrev 2008-01-24 09:35:26 följande:
    Eller hur WOW min svärfart bleker mina tänder up yours..NOT!
  • Miss Blue

Och vilka fina brudgumskläder?!?!?!?!?!?
    Synd att de inte kunde visa lite mer "normala" kläder, hade ju fått min M2B att titta för att kunna få lite inspiration..
    Det sket sig rejält...(ursäkta uttrycket!)

• Miss Blue

"har du hög hatt på dig då vänder jag..." tjejen menar du

• Miss Blue

Varför köper man en för lite klänning???
    Jag fattar inte det riktigt!?!?!??

Svar på tråden Bröllopsbonanza