Bröllopsbonanza
Alltså är programmet ett skäm,t? kollat på varje avsnitt och fått mer AVSMAK till giftemål än ideer
Alltså är programmet ett skäm,t? kollat på varje avsnitt och fått mer AVSMAK till giftemål än ideer
Eller hur WOW min svärfart bleker mina tänder
up yours..
NOT!
haha hon som MÅSTE gå ner 5 kg för sin klänning när hon var en stl 36?? Ville de att vi feta ska må ännu mer illa??
Blev tvungen att skicka denna länk till tv4 och fråga vad deras tanke var med programmet
Själv drar jag 48!! Och blev förolämpad när hon stod och klagade över sin mage och att hon behövde gå ner. Shit.. Hon har knappast problem att hitta den klänningen i sin egen storlek och sy in i stället vid behov. Vissa andra kan inte knappt PROVA klänningar för de inte har stora nog att prova
Nej gör om gör rätt är mitt råd
Nanna.. you go girl Tror ingen här säger emot dig
Min "favorit" är fortfarande Caroline och hennes tjat om hennes sk vikt som MÅSTE bort för hon köpt "för liten" klänning, hon som ville ha den Väntar bara på att hon ska tjata på karln att kapa kulan för han har ju något att ta på jämnfört med henne
Och tiaran var hemsk men klurar på att göra den åt dottern på 2 Där passar den in!
haha vissa av dom minns inte ens sitt bröllop!!
Jo såg att han började titta bort haha.. så tror nog han bara följer i hennes spår och därför "kommer de överens" toffelgubbe
åh har det kommit två nya nummer? *skriva på inköpslista*
MrsPink: Du blandar ihop? Han är en Ingrosso, hon hette ju nilssen eller nilsson Han tog ju perelli efter sin mor för att slippa skitstämpel som de kända ingrossobröderna har
sorry OT