Bröllopsbonanza
Vad är det för en bitch som ska gifta sig med "han i frack"? Skämdes å hennes vägnar redan förra avsnittet....
Åh, så dåligt!!!
Vad är det för en bitch som ska gifta sig med "han i frack"? Skämdes å hennes vägnar redan förra avsnittet....
Åh, så dåligt!!!
I förra programmet såg den ena brudgummen ut att vilja blåsa av alltihop och min sambo (m2b) fick spader. Själv bad jag till Gud att jag ALDRIG, ALDRIG ska bete mig som detta bridezilla-monster. Skrämde iväg folk från bröllopsstället de hade valt...
De hemska kläderna se´n då? Jag menar, nu satt sambon som funderar på vad han ska ha och ser detta spektakel. Tror de att ngn man över huvud taget tänker bänka sig framför tv:n ngn mer gång???? Tack för det 4:an!
En stilla undran bara; hur fick dessa par "möjligheten" att vara med i programmet?
Jag hade sett fram emot lite värdefulla tips och bra idéer iom detta program. Istället är det Britt Ekland wannabees och lite allmännt plock hit och dit. Jag fick inte ut ett dyft. Synd, när man hade behövt lite värdefulla tips. Bleka tänderna...håhåjaja! Banta med "uhhh, vaaad är deeet? - "maskar". Sedan fick man lära sig att man kan rota i gamla containrar för att få en så bohemchic outfit! Blommiga knappar o rutiga byxor. Verkligen manligt!
När visar de Bridezilla på 5:an??
Tårtorna var kul att se!
MissBlue: Köpte min idag på Statoil.
Haha, Ikeas scnygga tofflor.... Jag tycker killarna är tofflor!
Nämen kan de inte visa ngt vettigt för killarna? Det ska vara så extremt hela tiden. Sambon tyckte båda avsnitten, där brudgum mode visats, sett ut som gardintyg/medaljongtapet. Håller med och är oändligt tacksam att han inte ska spöka ut sig på VÅR dag...
Det ska bli lite intressant ändå, trots allt.
Slutet gott allting gott!
Vart tog tjejens lockar vägen? En massa fixande o lockande och så försvinner det bara:
Blev glad över att de var så lugna vid ceremonin. Det finns hopp för en annan med andra ord.
Men, borde det inte hålla lite längre? När min frissa testade att locka mitt hår med plattången (!) satt det som berget tom nästa dag.
Tråkigt bara att det blir platt fall vid fotograferingen. Å andra sidan så var de så lyckliga och håret är ju inte det viktigaste heller. Men det är dyrt med bröllopsfrisyr...