Inlägg från: lillaj |Visa alla inlägg
  • lillaj

Bröllopsbonanza

Jag spelade in det och tänkte kolla idag men det låter halvlockande efter era recensioner men jag ska ge det en chans alla fall!

• lillaj

Förra avsnittet tyckte jag vara rätt okej (bra tips med bordsplaceringstavlan) men i går var det ju inget av värde för oss alla fall, varken att se någon gå till sin svärfar för att bleka tänderna eller resten...

• lillaj

Jag tycker nog fortfarande inte att det är så där superkasst som alla andra verkar tycka men visst får man sig ett gott skratt då och då, går icke att förneka

Tiaran är då inget jag skulle vilja ha, kanske som någon skrev innan det passar att göra till en liten tjej

• lillaj

Om man vill gå ner i vikt el ej är ju upp till var och en, jag är inte heller överviktig men avser ändå att gå ner 2-3 kg till bröllopet eftersom det skulle kännas bra för mig! Sen kanske inte jag skulle köpa en klänning som är en stl för liten men det är ju en perfekt motivation ATT anstränga sig lite extra!

• lillaj

Jag står fast vid det jag sagt hela tiden, dvs. ingen höjdarproduktion men ett och annat intressant inslag vilket gör att jag och min blivande fortsätter titta på programmet! I går fick man ju några småtips men visst är det mycket trams också. Kul att se Victorias blivande i tvättstugan, mycket informativt inslag

• lillaj

Det tycker jag och sambon ska bli kul att se!!

• lillaj

Ja, det tänkte jag också på men snacka om att man och det vill säga jag kommer att bli rörd under själva ceremonin eftersom jag blev rörd i går av att se deras vigsel på tv

Troll1 skrev 2008-03-12 23:39:52 följande:
    Slutet gott allting gott! Vart tog tjejens lockar vägen? En massa fixande o lockande och så försvinner det bara: Blev glad över att de var så lugna vid ceremonin. Det finns hopp för en annan med andra ord.
Svar på tråden Bröllopsbonanza