Inlägg från: Miss Blue |Visa alla inlägg
  • Miss Blue

Bröllopsbonanza

Skulle blivit vansinnig om jag hade haft en syster som ville glänsa mer än bruden - HALLÅ!!
    En del har helt enkelt inte alla indianer i kanoten...
    ...eller alla pållar i stallet
    Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-01-24 14:28:35 följande:

Nanna Instämmer med fullo med dig...Fast det är ju egentligen inte första gången man ser dessa bridezillas.. som verkligen beter sig som MONSTER!! ju närmare bröllopet det går.. Men jag tror tjejen i fråga är väääääldigt ytlig och jag kan inte få in i min "trånga" hjärna VARFÖR hon itne vågar säga till sin syrra.. för det hade jag gjort med råge.. hade slängt ut henne o bannlyst henne totalt...
  • Miss Blue

Jag höll på och skratta ihjäl mig när de fixade till det vackra diademet/tiaran..!!!
    Skojar dom eller????????
    Kan de på allvar tycka att det är snyggt???????
    Min M2B höll på att sätta drickan i halsen när han såg det
    Jag håller med föregående, nu tittar jag inte på programmet mer än för att få ett gott skratt!!

• Miss Blue

*gapskratt*
    kapa kulorna? Ja han skulle säkert göra det, verkar vara en toffel...
    Nä det är bara för mycket...

• Miss Blue

Tydligen.....

Men VARFÖR måste de ha de där uråldriga paren med?
    En del ser ut som de sover och det ger en ju ingenting att höra om deras bröllop precis.....
    Tanken var väl god men då kunde man väl haft lite blandning på paren, inte bara de som snart trillar av pinn´ (ursäkta om det låter hårt...)

• Miss Blue

...och väldigt energisk

grabbarna skrev 2008-01-31 07:58:23 följande:
    tanten är söt dock
  • Miss Blue

Min M2B undrar varför jag fortsätter titta fast vi tycker det är kasst, men vaddå man är väl nyfiken
    Om inget annat får man ett gott skratt.......

• Miss Blue

Jag har sprungit runt och letat efter Amelia Brud i fyra affärer, ingen har den!!!!
    Bor i en mindre stad men ändå!?!?!?!?
    VILL HA!!!

• Miss Blue

Har för mig att de visar det på lördagar efter kl. 13....brukar missa det för det är en sån kass tid...

Troll1 skrev 2008-01-31 13:27:50 följande:
    När visar de Bridezilla på 5:an??Tårtorna var kul att se!
  • Miss Blue

*ler*
    Jättesnällt, men jag ska kolla i en större ica kvantum butik idag, de brukar få såna tidningar..
    Jobbar du på ett tryckeri?

Ingarö08 skrev 2008-01-31 15:54:56 följande:
    Jag kan skicka den! inboxa mig din adress så skickar jag! Miss Blue skrev 2008-01-31 15:11:16 följande:
  • Miss Blue

Om jag inte får tag på den kan jag återkomma!

• Miss Blue

Får se om jag FÅR se det för M2B, det är tydligen premiär utav Lost på tv4 samma tid....
    Vet någon när det går i repris??

• Miss Blue

...jag dööör!
    Änglavingar????? Och det kan de ägna den största delen utav programmet åt??
    Men jag tyckte att frisyren och makeupen var snyggt faktiskt! Och vem skulle inte vilja ha Babsan som toastmaster???
    Ska föreslå till våra toastmasters att de kan rota i utklädningslådan och dra ett trumfkort om festen går trögt....
    DRAGSHOW!!!!

• Miss Blue

..det räckte tiden inte till eftersom hon skulle göra sina fiiina änglavingar

• Miss Blue

Rätt bra program igår tyckte jag...

• Miss Blue

Jag funderade oxå över Viktorias lockar de var helt borta nästan på en gång...

Jag blev mer rörd över "flygarparets" vigsel, tyckte det var lite gulligt att han blev så himla nervös! Men vad modigt att sjunga för sin brud, snacka om att pressa sig själv!!!!
    Herregud hur ska man klara sin egen vigsel - kommer ju gråta floder!!!

Fast lyckotårar!

Svar på tråden Bröllopsbonanza