• 20080614

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Englali: Var bor ni?

• 20080614

Vi träffade prästen i helgen (hann med en massa bröllopsgrejer för en gångs skull!) så nu är nästan vigselakten spikad. Så därför började jag fundera lite på vigselprogram. Vet ni hur ni vill ha era?

• 20080614

Pumkin: Fint att höra att det är fler som associerar fritt!

• 20080614

Filifjonkan: Låter ungefär som vi tänkt! Två vänner ska sjunga två sånger och så två psalmer. Vi hann bestämma hela innehållet förutom in och utmarsch i helgen, så inte så mycket kvar. Just nu funderar jag mest på hur själva pappret ska se ut. Har lite idéer, men jag vet inte riktigt..

• 20080614

Anja: Prästen är en av mina närmsta vänner så vi passade på att prata om vigseln när vi ändå var där! Känns hur bra som helst att ha henne och hon har så himla vettiga värderingar som passar oss perfekt.

Vad ska ni ha för in och utmusik? Tycker det är supersvårt. Och solosång förresten? Är jättenyfiken på allt alla gör!

Vet inte riktigt vad vi ska ha för något, lite pyssel blir det nog med dem också. Men det är mest för att jag har ett enormt pysselsug att stilla! Satt tex och sydde 100 små organzapåsar i veckan..

• 20080614

Filifjonkan: Åh, hjälp vad jobbigt med inbjudningarna!! Hoppas de kommer tillrätta så du slipper göra nya. Tur att du verkar ha koll på vilka det var iaf

Låter fint med era vigselprogram!

• 20080614

Englali: Vad ska ni har för sånger och sånt?

Haha, kan inte låta bli och fundera på var norr om kalmar. Är från östergötland så trakterna är inte helt obekanta. Kalmar är iofs lite för långt söder ut för att jag ska ha riktigt bra koll. Du kanske har tips om något mysigt ställe i trakterna förresten? Vi ska åka på minibröllopsresa till skåne och tänkte åka utmed östkusten påvägen hem och kanske stanna och sova på några ställen. Öland är på förslag för där har Micke inte varit sen han var barn. Du kanske har fler tips?

• 20080614

Anja förresten, var så himla nyfiken på hur du ser ut. Ser ju kortet här men så såg jag att du hade bilder på bröllopssidan ocskå. Känner knappt igen dig från kortet här. Du är ju verkligen super söt, kul att få en bild på ansiktet till klänningen också!

• 20080614

Englali: Det ska jag absolut kolla upp! Vore kul att ha ordnat en överraskning, kanske skulle boka in oss på pausgården..

Fina låtar! Finns en bröllopsmarsch som jag tycker påminner lite om skärgårdsdoktorn, brudmarsch från väddö. Är lite sugen på den. Men Micke vill nog ha delsbo brudmarsch låter det som. Får väl se. Funderar lite på att låta några vänner sjunga någon trall som vi kan gå ut till också. Skulle typ kunna få ihop en liten kör!

• 20080614

Anja, vi kanske också borde ha wagner som utgång. Är inte min favorit riktigt, men efter bröllopet är det både mitt och Mickes namn iaf!

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.