• 20080614

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Va fina korten blev!! Tycker den första varianten också var väldigt snygg, men den här känns lite mer ren och man ser er mycket bättre.

• 20080614

Smart val Pumkin, ibland ska man välja enklaste utvägen, som i det här fallet ju är en grym idé dessutom!

• 20080614

Själv sitter och försöker uppdatera vår bröllopshemsida. Är så svårt tycker jag att skriva något bra om människor man tycker om!

• 20080614

pumpkin, tänkte du på vår bröllopshemsida? är samma som mitt nick här och sen weddingannouncer. Sitter och fipplar med en text om kyrkan. Har varit guide där i 5 år när jag var yngre så det borde gå ganska lätt att få ihop, men hjälp vad man snabbt glömmer saker!

• 20080614

Bellanote: Nu blir jag lite stressad! Vi gifter väl oss alltså 14 dagar innan er.. Vi har typ hunnit 5 gästpresentationer tror jag. Skriver du dem själv? Tycker det känns kul att göra det tillsammans med Micke, blir ju dessutom lättare med dem han känner lite bättre.

• 20080614

Nä jag behöver nog inte bli stressad över dem. Skönt att du säger så! Har haft lite dåligt kontroll över planerna ett tag och då känns det som jag kan bli stressa över allt, oavsett om jag borde eller inte!

Helgen har iaf varit bra, känns skönt att även om vi inte bestämt så himla mycket, iaf pratat om väldigt mycket och tittat runt lite.

• 20080614

pumkin: Åh, äntligen någon som skriver i vår gästbok!

• 20080614

Bellanote: Så sant! Men det är ju ganska roligt att skriva gästpresentationer också. Börjar bli en hel del som tackat ja nu så de kan vi ju också göra utan att göra något i onödan.

• 20080614

pumkin, la ut något mer kort på mig själv, haha blev lite nojjig och tänkte ska någon se hur jag ser ut kan jag lika gärna ha flera kort. Mycket logiskt tänkande!

• 20080614

Jag är helt lost när det gäller smink. Funderar iofs på att köpa maskara på apoteket för bröllopet, men det är mest för att det är den enda som hittills inte börjat klia efter ett tag. Hoppas de har vattenfast bara..

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.