• 20080614

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Är svårt med musik tycker jag också. Vi har iaf bestämt oss för att ha så skimrande var aldrig havet innan själva vigselakten (mickes val). Känns fint, handlar ju om första kyssen å så. Efter vigselakten ska vi ha evighet, carolas låt fast tomas andersson wijs version. Den är mer mitt val och känns som den handlar lite mer om framtiden också. Haha, helt ogenomtänkta val som tillslut känns väldigt välgenomtänkta faktiskt!

• 20080614

Englali: Tittade precis på pausgårdens hemsida och det ser verkligen supermysigt ut precis som du sa! Oh, kanske skulle försöka ta mig råd att vi fick bo där en natt. Är ju kul med lite överraskningar när vi ändå ska ha så kort och liten bröllopsresa.

Anja: Jag tycker du var ännu sötare på andra bilder på din sida än pressbilden. Klart du ska ta åt dig av det!

Englali, du får spana på anjas bröllopssida, där finns fler kort under foto. (hoppas det är okej för dig anja att jag sprider infon!)

• 20080614

Filifjonkan: Åh, kommer helt säkert gråta under evighet. Spelade den för vår präst nu i helgen för hon hade aldrig hört den. Vi hade precis pratat om vigselakten och hur det skulle gå till och jag höll på att börja böla där i hennes vardagsrum framför datorn! haha, kommer var hopplöst att låta bli på bröllopet..

• 20080614

Jag håller dig Englali om tårarna, kommer de så kommer de.
    Supertips på boenden förresten. Fastnade mest för bo pensionat och pausgården, skriver genast upp dem!

• 20080614

haha, ja, vi kanske borde ha den. Fast som sagt den är inte riktigt vad vi tänkt oss. Men iofs, vi skulle ju kunna skriva WAGNERS brudmarsch och ha vilken brudmarsch som helst efter som det är vår!!

• 20080614

Jag kan också verkligen böla till allt! Haha, Micke brukar titta på mig och le och se ut som att han tycker jag är lite knasig som kan gråta till allt men ganska söt där bland alla tårarna.

• 20080614

haha, ja du anja, konstigt det där hur tålamodet funkar. Jag kan tex ha tålamod att sitta och sy massa småpill eller virka pyttegrejer eller pyssla i en evighet. Men att plugga eller städa det har jag inget tålamod för..

• 20080614

Jag har träffat så otroligt söta barn i helgen! Har två kompisar som inte känner varandra men som fick barn med två dagars mellanrum. Så småkillarna är typ 8 månader nu och jag fick träffa båda i lördag, en på dagen och en på kvällen! Så himla söta och goa. Blir alldeles sugen.. En kompis som var med på kvällen är gravid och jag blir lite avundsjuk faktiskt. Skulle bra gärna vara där själv..

• 20080614

Vilken sötis pumkin! Ska spana på inbjudningskorten också.. spännande!

• 20080614

Fick du tag i mer guldband sen förresten?

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.