usch, grät i över en timme efter att jag läst artikeln sen... När Jenny kom så trodde hon säkert att det hänt något hemskt, hon såg helt rädd ut när jag öppnade m röda ögon o snor som rann, typ...
Fick lite panik oxå när vi cyklade hem och tänkte på hur otroligt oförberedd man är på hemska saker som kan hända vem som helst, hur otroligt sårbart allting är. Strupen snörs lixom samman när man tänker så. Man vill samla ihop de sina och skydda dem men det kan man inte...
Så nu ska jag inte deppa ihop tråden men såna här nyheter är så vidriga. Det kommer att försvinna ur media och folk kommer "glömma" medan denna kvinnas liv aldrig blir detsamma
samma med den lilla flickan som blev knivhuggen till döds på sitt dagis, ute på lekplatsen samma dag som Anna Lind blev mördad. Det gjorde mig vansinnig. Man talade BARA om Anna Lind, som var känd, medan denna lilla flickas död hamnade helt i skymundan. Jag tyckte att det var så fruktansvärt att ett barn dog och ingen uppmärksammade det för att nyheten om Anna L var så pass mkt större
Media är vidrigt ibland... dessutom så tror jag att sjuka människor får många idéer från media. Varför ska allt målas upp så snaskigt?