Englali
tack men jag är skiiiitnojjig... haha
tur man ska ha korsett... i värsta fall får de snöra den så hårt att jag knappt kan andas eller nåt
Alltså jag har så hög midja och höfter och lovehandles sitter så HÖGT upp, och denna klänning har ju rätt så lång överdel, alltså kjolen går inte ut sådär högt upp som på många FIGURSMICKRANDE klänningar där kjolen döljer både höfter och nedre mage, utan denna klänning smiter ju åt även över nedre magen och höfterna OCH SEN kommer kjolen...
är livrädd att det ska se skitdumt ut men jag har ju faktiskt köpt en korsett som går ner extra långt över höften just pga detta. Så den ska ju snöra in även höfter och lovehandles...
men ajg fick en chock av ett foto som min pappa tog på mig i köket, bakifrån när jag står o pratar m daniel, i lördags...
shit vilken bajslåda (röv), shit vilken hög midja och LÅNGT rövparti, fyyyy f..n SÅÅÅÅÅ fult!!! Helt otroligt fult!
Blev såååå ledsen... kan lixom inte tänka mig hur f..n NÅGON klänning skulle kunna "smickra" mig just bakifrån! Helt omöjlig figur har jag!
För högt sittande bröst, för högt sittande midja, för bred röv etc... INTE kul att klä på den kroppen alltså!