• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Bellanote

ja men du måste göra något som du inte gör annars så du använder de musklerna som är vilande .. typ som ni vet om man gör något annat på jobbet än man brukar så kanske man får träningsvärk el typ va fasen hade jag muskler där.. hänger du med fast vet inte om det funkar ..

• Englali
    20080614 skrev 2008-01-31 22:34:11 följande:
    Englali: Åh, minns inte vad hon heter nu. Finns säkert flera duktiga där omkring. Men hon hade iaf tagit fina bilder med något brudpar som stod ute i vattnet bland annat.
    Har du någon hemsida att referera till? För hon som ja nämnde jobbar ju mkt med modellfoton och så... är även make up artist. Vore intressant o se vem det är du menar. Om du menar Jini så är hon duktigt, men jag tror inte jag skulle vilja ha henne till bröllopet. Har jobbat med henne i andra sammanhang och hon är proffs på det hon gör!
  • Englali
    AllStared skrev 2008-01-31 22:37:44 följande:
    Hjo de är iofs sant.Japps sömmerskan ska sy en klänning jag designat. :)
    God morgon tjejer!

Kikar in en snabbis innan jobbet. Sovit så illa i natt o värsta ångesten när jag vaknar... "vill inte dit".

Härligt med egen design. Jaa, jag får väl designa det mesta till bröllopet utom kläderna
  • Pumpkin

Godmorgon!

Igår blev det städning för hela slanten, för att inte tala om strykning av gardiner Men nu är allt klart inför grabbarnas ankomst

Englali: Den känslan är riktigt jobbigi! Tycker absolut att du ska ta dig i kragen och knalla in på den där salongen du kände dig sugen på!

• Hedebris

ingen aning :) eller vi tror att det är en liten pojk.

inget vatten ikväll heller... nu får det gärna hålla sig tills i kväll... vill inte att vattnet ska gå mitt under vår redovisning

Englali skrev 2008-01-31 22:33:03 följande:
    Bara fortsätt Hedebris Vet ni om det är en liten kille eller tjeja i magen?
  • Anettan73

Morgo. En till som sovit illa Thea fortfarande jätte dålig. Feber, hosta, ögoninflamation, snuva och så även rann det ur örat imorse.. Tur att hon har rör...

Hon e så matt den lilla prinsessan. Fick ventolin igår av läkaren för hennes hosta.

På söndag bär det iväg till mässan. Ska bil intressant faktiskt...

• Pärlplattan II

Englali - Precis, ECT är elbehandlingar. Har fått det förut, och det har haft den bästa effekten hittills. Jag har redan hög dos av antidepp. som inte går att höja mer - eller, det går nog, men min läkare vill inte det. Han sa att vi såklart kan byta och testa något annat, men då tar det ganska lång tid när man först ska trappa ner, lägga till den andra och sen helt avsluta den här sorten. Knepigt, men jag hoppas du förstår. Sen sa han att han tyckte det var värt att prova, eftersom det har gått så lång tid, och de har inte sett någon sådär stadig förändring mot det bättre, utan det ligger liksom still. Då blir man ju inlagd ett tag och då kan jag inte vara här!!!!! Det är nog det största problemet - och avsaknaden av katterna såklart.
    Tycker för övrigt att du ska knalla iväg in på salongen. Kör hårt bara. Låtsas att du inte alls är nervös utan stencool. Känner igen din ångestkänsla alltför väl, så jag tycker verkligen du ska försöka!! *peppingpeppingpepping*

20080614 - Vi är redan gifta, men ska ha bröllopsfesten den femte juli. Bor i Jönköping gör vi, och kommer ha festen i Huskvarna "på höjden" med utsikt över hela staden. Läget är minst hälften av det som är bra med stället (förutom hela köket och alla grejer). Att det är lite tråkiga väggar och sådär, det kan man ju fixa till, tänker jag. Antingen med tyger eller på något annat sätt.

• Anettan73

Pärlplattan II skrev 2008-02-01 10:31:26 följande:

Englali - Precis, ECT är elbehandlingar. Har fått det förut, och det har haft den bästa effekten hittills. Jag har redan hög dos av antidepp. som inte går att höja mer - eller, det går nog, men min läkare vill inte det. Han sa att vi såklart kan byta och testa något annat, men då tar det ganska lång tid när man först ska trappa ner, lägga till den andra och sen helt avsluta den här sorten. Knepigt, men jag hoppas du förstår. Sen sa han att han tyckte det var värt att prova, eftersom det har gått så lång tid, och de har inte sett någon sådär stadig förändring mot det bättre, utan det ligger liksom still. Då blir man ju inlagd ett tag och då kan jag inte vara här!!!!! Det är nog det största problemet - och avsaknaden av katterna såklart. Tycker för övrigt att du ska knalla iväg in på salongen. Kör hårt bara. Låtsas att du inte alls är nervös utan stencool. Känner igen din ångestkänsla alltför väl, så jag tycker verkligen du ska försöka!! *peppingpeppingpepping*20080614 - Vi är redan gifta, men ska ha bröllopsfesten den femte juli. Bor i Jönköping gör vi, och kommer ha festen i Huskvarna "på höjden" med utsikt över hela staden. Läget är minst hälften av det som är bra med stället (förutom hela köket och alla grejer). Att det är lite tråkiga väggar och sådär, det kan man ju fixa till, tänker jag. Antingen med tyger eller på något annat sätt.
    Ursäkta men jag läste att du har deppritioner.
    Min syster ficj det i samband med graviditeten, först nu 8 år senare har hon börjat arbetsträna. Hon gick mycket på tabl. Sen blev hon på något sätt deppig för att hon gick på tabl. Och efter många om och men så slutade hon på tabl och gick enbart på samtal. Idag mår hon bättre och arbetstränar. Det har tagit 2 år efter det att hon slutade ta tabl. Men som hon sade att det får ta den tiden det tar. Så länge det går framåt. Men hon har sina deppo dagar med fast inte så som förr.

Ville bara berätta.

Jag har sett hur illa det har varit med henne och jag blir alltid så ledsen när jag hör att någon är depprimerad.
  • Vidalila

Hej alla brudar! Måste bara in och få prata lite BRÖLLOP!!!! på mitt jobb pratar alla om barn. Så här låter det: "Barn - ska du ha barn, är du gravid? ska jag skriva ut p-piller? när ska ni ha barn? åh ni gifter er, när kommer barnet?hur många barn vill ni ha? jag som gravid kan ju inte...sen förlossningen...när de måste klippa...blodet sprutar men åhh så Åh så uuuunderbart."- Jasså,Vidalila äter du nu. Men oj. Men i alla fall.. på mig så klippte de liksom..."

ÅHHHHH ibland blir jag så hatisk.

Men ialla fall. Hur går det för er i er planering? Jag har kommit i ett stadie att jag är helt hundra på att saker kommer att gå fel. Buketten kommer bli ful, scenen kommer att rasa, bandet är uselt...ÅHH!

• Anettan73
    Vidalila skrev 2008-02-01 12:31:47 följande:
    Hej alla brudar! Måste bara in och få prata lite BRÖLLOP!!!! på mitt jobb pratar alla om barn. Så här låter det: "Barn - ska du ha barn, är du gravid? ska jag skriva ut p-piller? när ska ni ha barn? åh ni gifter er, när kommer barnet?hur många barn vill ni ha? jag som gravid kan ju inte...sen förlossningen...när de måste klippa...blodet sprutar men åhh så Åh så uuuunderbart."- Jasså,Vidalila äter du nu. Men oj. Men i alla fall.. på mig så klippte de liksom..."ÅHHHHH ibland blir jag så hatisk. Men ialla fall. Hur går det för er i er planering? Jag har kommit i ett stadie att jag är helt hundra på att saker kommer att gå fel. Buketten kommer bli ful, scenen kommer att rasa, bandet är uselt...ÅHH!
Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.