• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Alvaereva

bellanote:
    tänkte göra det. och får jag inte sålt den så får jag väl bara helt enkelt ha den.

• Bellanote

ja men du ska ju inte ha den om den kommer göra dig olycklig på er dag..

• Anja 19 juli 2008

Hej allihop

nu är jag oxå här... Håller på med min bröllopsklippbok. Den är så fin nu. Har hunnit massor i den... Ska bli så kul att ha den sen

Har inhandlat mer grejor till inbjudningkorten så nu ska jag förhoppningsvis snart bli klar med dem

Vad händer hos er ikväll...

Själv är jag ENSAM HEMMA... Barnen sover alltså men Daniel är UTE, yeeees... Alltså det händer inte ens en gång om året att jag får vara ensam hemma en kväll och det är så otroligt mysigt!

Kan ibland längta något enormt efter att få vara ifred, vara ensam hemma osv... Hmm jag är kanske inte normal, fast det tror jag faktiskt att jag är

Tänkte kolla en film i datorn och lite sånt... men jag kanske borde fixa med inbjudningkorten istället... Det måste ju faktiskt göras!!!

• Anja 19 juli 2008

Alvaereva

Åk in s-holm, prova nixan, älskar du den så köp den och sälj den andra

• Pumpkin
    Anja: Jag längtar också efter att vara ensam ibland... Men i helgen lär det inte bli mycket av den varan
  • Englali

Hej tjejer!

Jag är SÅ trött... luften har bara gått ur mig *snyftar*

Alvaereva: Säger som Anja, åk o prova den. Du kommer ångra dig annars.

Pumpkin: Haha... inte illa, en hel helg tillsammans med tre män

Anja: Visst är det härligt att få vara själv ibland och bara... få va!!

• Pumpkin

Godaste drinken på länge: Kahlua, Mintu och mjölk.

• Englali

Pumpkin: Haha...4 då!! Ju fler desto bättre

Själv är jag lite nere idag. De har ringt om proverna på mamma. Det var sådär... de kan inte riktig säga var det kommer ifrån. Nu väntar lungröntgen och ytterligare utredning plus att det nu är beslutat att hon ska börja med cellgifter.
    Så hon bad mig om hjälp att prova ut peruk åt henne... Usch, jag kan inte riktigt förstå att det är min mamma som drabbas av detta. Det gör SÅ fruktansvärt ont i mig
    (förlåt, lite OT men ibland behöver man det...)

• Pumpkin

Haha, ja, ju fler desto bättre Jag lär inte lida i helgen i alla fall Räcka ut tungan

Usch, jag förstår att det känns riktigt tungt att prova ut en peruk till sin mamma, men försök att se det som ett steg på väg mot hälsan!

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.