• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Englali

Hej tjejer!

Nienna: Välkommen till denna härliga tråd, där vi diskutera precis ALLT Har ni kommit långt i planeringen då?

Säg att ni ska hänga här ikväll tjejer. För ovanlighetens skull så är jag ensam ikväll *mkt ironisk*... Andreas är spelar på en nattklubb, som vanligt!

• Nienna
    Englali skrev 2008-02-02 20:47:08 följande:
    Nienna: Välkommen till denna härliga tråd, där vi diskutera precis ALLT Har ni kommit långt i planeringen då?
    Tack! Ja, jag tycker att vi har kommit långt. Kläder och ringar är fixade, lokal och vigselförättare bokade, blommor och mat bestämd. Nästan alla gäster har tackat ja och de som inte har gjort det kommer att göra det snart (vet jag genom att ha pratat med andra familjemedlemmar). Det är mest smågrejor kvar, som ska fixas närmare dagen B.
  • Englali

Nienna: Härligt, låter som ni har koll på det mesta! Blir det stort eller litet bröllop då... många gäster?

Själv gifter jag mig med min A den 9 augusti, men mkt är redan klart här också. Fast det dyker ju upp småsaker hela tiden känns det som, sådant man inte tänkt på innan. Känns det igen?

• Nienna

Englali - Det blir "litet", bara de närmast anhöriga (dvs föräldrar, mor- och farföräldrar och syskon med respektive) men det blir ändå 30 personer inkl oss, vi har stora familjer.

Javisst, man tycker att man inte kan göra mer för tillfället, men så kommer man på något nytt.

Ska ni gifta er kyrkligt eller borgerligt?

Pärlplattan II - Tack för välkomnandet.

• Englali

Nienna: Vi ska gifta oss i kyrkan, för mina kära sambo finns det inget annat än ett kyrkbröllop Förstår inte varför han så prompt propar på det haha, men iofs, jag gifter mig gärna där. Tycker det är fint. Blir 60-70 gäster MAX, vi är inte riktigt klara med gästlistan ännu.

Pärlplattan II: Lokalen ser fin ut tycker jag, läste inte all text under men det verkar vara rätt gott om plats va!?!

• Bellanote

KOllade på alvin and the chipmunks nu kan verkligen rek den.. obs det är för de som gillar disney filmer och amr collage comedier men där ligger min nivå på humor ialla fall.

• Anja 19 juli 2008

Godkväll tjejer

nu är jag här haha

• Englali

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-02-02 22:36:46 följande:

Godkväll tjejernu är jag här haha
    Äntligen!! Har känt mig ensam här i en evighet nu. Och jag är själv, som alltid. Mannen är ute o gör pengar... *asg*
  • Anja 19 juli 2008

Välkommen Nienna

Englali

Nääää är DU ensam hemma en lördagkväll Kunde jag aldrig tro... men som sagt, det ÄR ganska skönt, fniss fniss...

Idag har vi varit hos min mamma och firat födelsedagar (min sambos och hennes, mammas alltså). De fyllde 35 resp 55

så det blev MYCKET mat, MYCKET onyttigheter. Imorgon är det nutrilett som gäller igen

Tyvärr så händer det inte mycket trots att jag är jätteduktig, vilket känns lite trist när man nu ska på klänningsprovning om exakt två veckor, WWWWIIIIIIHHHHH...

nojjar nojjar nojjar...

• Anja 19 juli 2008

Ah Englali

tack å lov att någon är här, fniss fniss...

Daniel sitter o kollar en film och jag sitter så klart här

Igårkväll försvann jag ju från Bt för en kompis haffade mig på msn och frågade om hon fick komma över så jag förblev inte ensam under kvällen. Både kul och samtidigt lite dumt för jag kände ju verkligen att min ensamkväll var lite helig, men vi hade trevligt.

Hon hade ett översättningsjobb att fixa med och jag satt och pysslade m inbjudningskorten. Så vi satt vid köksbordet och drack koffeinfritt kaffe och pysslade och pratade. Trevligt...

Har sååå ont i axlarna idag av allt kort-skapande. Spände mig nog, ni vet när man sitter ohc mäter och skär coh viker och håller på, hur länge som helst... Ändå har jag bara gjort 12 kort *asg* typ 45 kvar Tur att det inte behövs 90 st utan att de flesta är par *asg* Annars hade jag gett upp för länge sen!!

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.