• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • sommarbrud 080802

Tack pupkin: Är en av sakerna jag tänkt på,så nu blir det ändring av texten..

• Hedebris

jag blev nedtöstad. de har nu tryckt ut 70 inbjudningar på vårt specialbeställda papper. så det är definitivt nu...

vi har inte råd att köpa mer papper..

är så ledsen och förbannad! de har sabbat hela min dag och vem vet hur länge jag kommer vara ledsen över detta.

att han bara bestämmer saker över mitt huvud så. det skulle aldrig jag göra. en sak om jag hade gjort samma sak mot honom.. men jag låter alltid honom vara delaktig i allt.

jag sa: men vi enades ju om denna texten tillsammans. (vi satt båda framför datorn och hjälptes åt med formuleringar. hans svar var: du skrev, jag läste bara igenom det hastigt.
    det är ju HANS problem. han kan ju inte ändra det när jag inte har en chans att tycka till...

• Pumpkin
    Steffis: Så bra

Hedebris: Grr, f***n vad förbannad jag hade blivit!
  • sommarbrud 080802

Hedebris: F**n vad taskigt av honom.. Ett bröllop och allt som har med det och göra,ska båda två vara enade om. Varför gifta sig annars? Det han gjorde var riktigt fel av honom! Förstår att du blir ledsen och arg.. Skulle jag med absolut blivit! *krama om*

• Pärlplattan II

Hedebris - Jag sticker direkt med bomben (och nu tänker jag lägga en liten hos din blivande också). Jag hade ärligt blivit så vansinnig!!! Han hade lätt fått sova på soffan i tre veckor. Minst.

• Hedebris

slängde på telefonluren... blev så arg. han slutar inte förrän 22 ikväll.. men jag lär ju inte ha lugnat ner mig tills dess...

han sa: det är ju inte så allvarligt med spontana tal. vi har ju skrivit att vi önskar att de meddelar toastmastern.

men han har aldrig varit på ett bröllop. jag har iaf varit på tre st bröllop. finns inget värre än när folk slår i glaset mitt i varmrätten och vill hålla tal. alla sitter snällt och lyssnar och när talet är klart är ALLAS mat kall.

jag vill att toastmastern ska ha full koll på talen. så detta inte inträffar. Björns chef hade sagt "man kan inte ha 100% koll på allt inför ett bröllop" nej, visst det stämmer. men JAG vill undvika de misstag som jag har sett andra göra

• Pärlplattan II

Fler som inte har kommit in på ett tag, gissar jag..

Hedebris - Jag förstår dig till fullo. Och VAD har chefen med det hela att göra? Jag fattar inte det.. Självklart kan man inte ha 100% koll, men, mycket kan man faktiskt ha koll på t.ex en sådan grej. Om hon inte vill det, så fine, men nu är det inte HON som gifter sig. Hur många papper behöver ni? Och hurdant? *letar i mina gömmor*

• 20080614

Hej på er!

Hedebris: Lider verkligen med dig. Skulle bli riktigt ledsen om min blivande ändrade i saker jag trodde vi bestämt tillsammans.

• 20080614

Englali: Superfin klänning! Tycker den såg jättefin ut på dig trots nålar, kommer nog sitta fantastiskt när det är klart! Riktigt fina blommor också. Blått är verkligen inte min färg, men bilderna där fick mig faktiskt att för en kort sekund överväga blått!

• Pärlplattan II

Vart köper man papper allra, allra, billigast? Om man vill ha det lite strukturerat typ Bazzil?

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.