Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-15 16:20:46 följande:
Förstår dig Pumkin, det är mycket pengar när det gäller bröllop. Svårt att ta upp bara. Har föräldrarna sagt att de ska hjälpa till?
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-15 16:20:46 följande:
Pumpkin: Så störigt när man inte får klara besked. Det är ju inte så att man vill tjata om det heller. Man vill ju vara nöjd med det bidrag man får. Svårt. Men de måste förstå att ni vill veta om det handlar om 500:- eller 50 000:-.
Hej på er! Hemma och e sjuk idag oxå..
Pumpkin och Anja: Vi ska ha kavaj som klädkod så kort klänning fungerar =) Syrran får bestämma vilken hon känner sig fin i. Det är ju ändå mig alla ska titta på, Eller hur? Hehehe!
Bra idé att kopiera inläggen innan man skickar iväg dem. Det har jag oxå börjat göra. Väldigt irriterande när det bara försvinner...
Jag gillar den översta i högra spalten. Min kommer se ut ungefär så.
Anja: förstår vad du menar och håller med. Störst är inte alltid finast. När jag provade kom jag fram till att mellanstorleken var finast. Jag kommer inte att beställa på nätet, utan hod David Butler i malmö. Han gjorde våra förlovningsringar och petig som jag är vill jag att det ska vara exakt samma höjd på förlovnings- och vigsering.
ja, visst gör man. Själv sitter jag och planerar lite biologilektioner. Ska bara komma fram till om jag e frisk nog att jobba imorgon eller om eleverna kommer ta kol på mig. Känner mig ganska bra nu, men det är en helt annan sak att orka en arbetsdag...
Jag är lärare i alla NO-ämnena: biologi, fysik och kemi + teknik. Är utbildad i svenska oxå, men undervisar inte i det just nu. Högstadiet är jag på. Jobbat ganska exakt ett år nu. Skitkul!
Pumpkin: faktiskt samma här. Det var för biologin jag valde NO. Har dock insett att fysik är ett väldigt spännande ämne - när man väl har förstått det, vill säga. Därför vill jag göra fysiken enklare och roligare.