Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
F-n va surt Anja. Inte vad man behöver när man planerar bröllop! Varför har de inte skickat påminnelse?
F-n va surt Anja. Inte vad man behöver när man planerar bröllop! Varför har de inte skickat påminnelse?
Tycker du ska fortsätta, Pumpkin. Bry dig inte om såna löjliga typer. Som om det skulle spela nån roll vem som startar tråden..
Ja, Anja, det brode ha varit på biologilektionen ni skar i råttor - fy! Håller mig till lammhjärtan.
Haha, ja lammhjärtan är mer som en köttbit, inte lika äckligt. Och intressant att se hur det ser ut. Koögon fick vi oxå dissekera. Men jag tror inte man gör det längre..
Ahhh, blir galen på BT när det inte vill fungera. Ger upp nu för stunden och tittar in senare.
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-01-16 19:04:25 följande:
Ska bli kul att se dina kort, Pumpkin. Har inte TV4+ så jag kan inte se Bröllopsbonanza, snyft! Fattar inte vad det är för TV-paket den här hyresvärden har införskaffat. Vi har kanal 1-5 + Eurosport och CNN. Vet ingen annan som har det så konstigt. Alla verkar ha TV4+..
Usch, Englali, fruktansvärt tråkigt. Om det kan vara till nån tröst så kan de ju faktiskt bota många idag. Men klart att man är hemskt orolig.
Englali: förstår precis. Bröllop utan mamma kan man inte tänka sig. Och alltid tänker man det värsta.. Hoppas du får sova inatt!
Pumpkin: Jättefina kort. Guldfärg blir väl hur bra som helst till brunt!
Gomorron!
Trodde att jag hade fler, men detta är vad jag kan hitta som jag har sparat.
Vi tänkte ge er ett litet tips
på hur ni problem med bröllopsgåva löser vips
Vi har tänkt och funderat
och vårt innehav av husgeråd studerat
Vi har redan brödrost, silverfat och vasar
och allt annat man kan tänkas behöva i klasar
Man kan snabbt konstatera
att vi inte behöver mera
Vår högsta önskan är att på bröllopssemester resa
men efter bröllopsfinansiering är våra bankkonton ganska glesa
Vi skulle därför hellre mottaga
ett litet bidrag till denna saga