Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Anja- Har du bokat hotell???
Anja- Har du bokat hotell???
Ja Grand är bokat... Tog ett sådant paket. Fast utan ostbrickan.. Vad ska jag med den till???
Iom man har lilla Thea så blev det så här. En natt utan barn och utanför husets 4 väggar kommer bli skönt.
Sen ska vi inte resa förrens slutet av året...
Ja vi bokade detredan i Augusti tror jag att det var.
Jag o ost hör innte i hop. Jo gammal sula som sambon säger. Sådan tråkig smaklös hård ost.... MMMMmmm
Synd att vi inte tänkte på det med att skicka den till er. Fast lite försent om ni ville ha den till den natten..
Ska faktiskt ta o hoppa i bingen nu. Får ju inte sova ordentligt på nätterna... Nä det är inte sambons fel utan dotterns. Vet snart inte vart jag ska ta vägen så trött jag är...
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-01-15 22:02:08 följande:
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-01-15 22:08:25 följande:
Morrn på er...
Vatt vaken sedan 0630... Thea vaknade bara 2 ggr inatt. första gången precis när jag somnat den andra gången kl 5.. Så natten har vatt underbar jämnfört med tidigare nätter...
Rätt glad att jag gick o lade mig tidigt igår...
Hej på er...
Nu är inbjudnings korten nästan klara... 10 st som saknade band bara. Räknat fel när jag köpte det.
Hittade billiga cellofanpåsar som jag ska lägga korten i. 10 för ett 10 pack... Hoppas att jag får dom i veckan.. Så att man kan ösa iväg dom nästa måndag.
Tårtan är faktiskt en på FL som gjort den. Föll för den direkt...
Vi är i samma tråd så jag frågade henne om jag kunnde få bilden och ha för att visa på min hemsida och även hon som skulle göra vår tårta. Hon blev jätte glad.
Du ska kolla in hennes tårter på fl. Helt fantastiska...
JAg har faktiskt inte gjort alla korten själv. Tobbe hjälpte mig...
Han har blivit helt knäpp och börjat tycka det är kul att planera o hjälpa till...
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-01-21 11:39:43 följande: