Hej! Äntligen kommer jag in!
Ang ert åldersnojjeprat igår så hänger jag på på ett hörn... Jag fyller ju 26 i år och ska börja plugga till hösten och min plan ser ut så här: plugga 08-09, sabbatsår för bebis+mammaledig sommar09- hösten10, studera vidare 10-11, sedan ev en bebis till 11, studera klart 2012- jan2014
Jag blir då 32(!) när jag är klar. På ett sätt känns det skönt att kunna plugga och skaffa familj samtidigt, ta det i en lugn takt. Har ju jobbat några år innan så jag får ju en bra mammapenning. Sen har jag ju ändå många år på mig att jobba ändå ;) Fast samtidigt så kan jag nojja ihjäl mig för att tiden går så fort (speciellt när man skriver ner det såhär..), skulle vilja hinna så många saker och 32 känns just nu jätte gammalt(även om det inte är det!)
Vill kunna köpa ett litet chip å stoppa in i hjärnan och vips så behöver jag inte plugga :D
Tiden går ju ännu fortare nu när man har barn så jag hinner väl bara somna ikväll så är jag 32 med 3 barn och utbildning ;)
Usch, nog om den stressen och nu till bröllopsstressen ;)
Har någon av er beställt klänning från kina? Har hittat en jätte fin klänning som jag (tror jag, är lite velig) vill ha. Lägger in den i mitt galleri strax. Tar gärna emot synpunkter.
Hur är det med fotografer ni som bokat. Vad är ett bra pris och vad ingår då?
Tips på fotograf i sthlm?