• 20080614

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Godmorgon på er!

Jobbigt det där med vikten anja.. Själv har jag mest gått upp sen jag börjat försöka gå ner till bröllopet. Nu är det väl inte världens största problem för mig egentligen, men jag gillar inte riktigt att det blivit så..

Jag har verkligen förstått att du sliter Anja, men vad är det du gör och hur äter du? Kanske kan komma med något litet tips. (Är ju tyvärr mycket lättare att tipsa andra än sig själv även om man är väääl medveten om hur kroppen funkar..)

• 20080614

hur är det med dig idag pumpkin? Lite lättare på jobbet efter att ha jobbat undan igår?

• 20080614

Pumpkin: Ansiktsbehandlingen?!! Du får försöka tänka på allt du faktiskt gjorde igår istället för allt du inte hunnit göra!

Filifjonkan: Typiskt.. men som sagt, skönt att hon kom på det nu! Har nu någon ny du kan tänka dig eller måste du starta stora jakten?

• 20080614

haha, ja, det tar visst aldrig slut..
    Själv sitter jag och läser och sammanfattar artiklar. Riktigt segt och inte alls speciellt kul. Fast egentligen är det ju ganska intressant, men inte när man måste!!

Har du förresten något tips på fler ställen att köpa ansiktsprodukter från än strawberrys?

• 20080614

Anja: Du är verkligen hur duktig som helst!! Tror verkligen inte att du gör fel på något sätt, är bara lite nyfiken.
    Går du bara på vad vågen säger eller mäter du också?
    Hur mycket tränar du? (promenerar, går i trappor istället för hiss osv)

• 20080614

Usch och blää vad det här är tråkigt!! Jag vill göra roliga saker. Typ gå på stan, köpa en bröllopstidning, ta en långfika, gå ut i solen. vad som helst, inte bara sitta och läsa tråkartiklar!

• 20080614

Joels gillar jag ocskå! Annars funkar nationerna bra för mig, billigt är gott eller?! Linne tillhör nog mina favoriter också. Har aldrig smakat storkens kladdkaka faktiskt.. kanske skulle göra det någon dag. Mitt abosluta favvoställe ligger i Sala backe, fast nu minns jag inte vad torget heter där..

• 20080614

Sommarliv: Blir det många uppsalaturer nu för er med tanke på bröllopet?

• 20080614

Haha, du får komma hit Pumpkin så kan vi gå på både Rififi och storken!

• 20080614

Anja. Låter ju toppen! Åh, vill också gå på body-pump.. vet bara inte när jag ska hinna. Måste nog kolla upp schmana på friskis lite igen..

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.