Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Snitte: Superfina kort!! Jag tyckte nog faktiskt att det blev bättre med datumet på framsidan än innan!
Snitte: Superfina kort!! Jag tyckte nog faktiskt att det blev bättre med datumet på framsidan än innan!
Haha, kanske bäst så! (att köra på som galningar alltså!)
Min bror kom och lämnade en bil till mig så jag var tvungen att passa på att åka och köpa en present till Micket. Vet att han kommer bli superglad vilket gör mig alldeles pirrig och glad!
Oj. min uppdatering funkade jättekonstigt, plöstligt när jag skrev kom det upp typ 10 meddelanden som inte var här nyss när jag uppdaterade!
En väska från granit som han stod och dreglade över härom dagen! Vet att han inte kommer ta sig råd att köpa den och så fyller han snart (fast vi ska egentligen inte ge varandra presenter, ger till bröllopskassan istället) å så har han slitit med skolan så himla mycket i veckan. Tycker man kan vara värd en present då!
Tosa: Jättefin klänning! Har ni något särskilt färgtema som den ska matcha, eller kör ni bara på med vad ni hittar som är fint?
Pumpkin: Det borde jag nästan också göra.. boka ansiktsbehandling åt mannen alltså. Såg att det nått ställe i uppsala som hade speciellt för män. Kanske vore något tänker jag.
Pumpkin: Kanske borde boka jag också faktiskt, tror det behövs en spark i baken även här.. Förstår honom, var faktiskt mamma som fick mig att ta tag i det hela!
Anja: Jag vill också rösta på skor! Jag tyckte att länk nr 1 och 5 var finast! 9 gillade jag också, fast de tänker ajg skulle passa bättre till en lite kortare klänning än din.
Hm, oj, minns knappt hur de såg ut nu när jag hunnit ifatt med läsningen. Men 1an var min favorit har jag för mig. Kan verkligen förstå om du vill sitta fast i skon! Den ska ju sitta på rätt länge också..
Jag ska ha en guld-sko från vagabond. Den ser lite ut som en pumps framifrån, lite spetsig. Sen har den ett vristband. Klacken är en kilklack fast skinnet från skon går ner över klacken så den syns inte riktigt. Hm, ja, dålig beskrivning som vanligt när jag ska förklara något! Kanske borde ta ett kort istället
Sommarbrud: Jag tyckte klänningen var jättefin och jag gillade nog färgen också faktiskt. Men till en bröllopsfest hade jag nog satsat på något åt det vita hållet, typ gräddvit om det finns eller så..