Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
haha, jaha, det var inte den egna bröllopsfesten det handlade om? Då håller jag helt med dig Anja, en ljus färg men inte vitt. Fast då tyckte jag nog blått var ganska snyggt också
haha, jaha, det var inte den egna bröllopsfesten det handlade om? Då håller jag helt med dig Anja, en ljus färg men inte vitt. Fast då tyckte jag nog blått var ganska snyggt också
Anja: Det var den mörkblå jag menade. Men smaken är ju som baken!
Bellanote: tou sida, vad är det? Jag har också funderingar på krona faktiskt. FÅr väl se hur det blir..
Nu har jag lagt bild på mina skor + en bild på mig med den eventuella kronan i mitt bildgalleri. Ni får gärna säga vad ni tycker! Skorna är rätt så spikade, så där lyssnar jag nog ganska selektivt på omdömen, men kronan är jag däremot lite mer fundersam om..
Vidalila: Haha, ja, det kan man faktiskt tycka.. Jag har också tänkt så några gånger. Fast samtidigt tycker att den är väldigt fin. Ska kanske tillägga att det är kyrkans så jag har inte så många att välja på..
Tycker inte bilden gör kronan riktigt rättvisa egentligen. Ni får tänka till lite (förhoppningsvis !) färg i ansiktet. Uppsatt hår som inte ligger platt som en pannkaka mot huvudet, en axelbandslös vit, ganska enkel klänning och ev en tunn slöja ner till skulderbladen ungefär.
Anja: Usch, låter ju helt fruktansvärt! Så himla tråkigt för barnen också, det är ju verkligen de som drabbas mest (och läraren som ju verkligen drabbas personligen iofs). Men barnen har ju liksom bara en chans att gå i lågstadiet eller mellanstadiet, sen är ju den tiden över och det man lärt sig har man lärt sig.
Hur har styrelsen/skolverket reagerat?
KKC: Vad glad jag blir att du säger så! Tycker faktiskt mer och mer om den jag också. Samtidigt som jag är lite tveksam. Håret kommer nog ha någon annan färg, åtminstonde ska det vara nyfärgat till dess. Men kronans färg är ungefär som den ser ut. Silver tycker jag också är fint, men jag är verkligen mer en guldkronetjej!
Pumpkin: Låter som ett jättebra förslag tycker jag! Särskilt kanske för att det är precis så jag gjort..!
Ska faktiskt få prova ringarna idag! ihh Riktigt spännande. Så ska vi hem till floristen och diskutera lite också. Linköpingsresa = bröllopsplanering som vanligt!
Nä, nu ska jag åka och skriva veckans sista tenta. Är så osugen man kan bli så ni får hålla tummarna för mig för det känns lite osäkert det här!
Åh, jag måste också ta tag i det här med underkläder snart.. Tänker att jag måste prova in min klänning i mitten av april ungefär för att den ska vara klar tills mitten av juni. Eller förresten.. kanske kan skjuta på det lite till.. får se.
Vita stayups blir det nog för mig också, tycker det är riktigt snyggt!
KKC: Bröllopsklänningar verkar vara ganska stora faktiskt. Har bara varit 36:or som passat på mig och jag har aboslut inte mindre än 38 i kläder i vanliga fall. Men vad det står på lappen gör ju egentligen varken till eller från, jag tror du kommer bli jättevacker hur som helst!
Vad är det för klänningsmodell du tittat på?