• Nienna

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Trodde jag hade nåt bra kort på min katt på nätet, men jag hittar inte igen det...

• Nienna

Ja, jag ska stoppa nåt varmt i magen också, fryser så hemskt idag.

• Nienna
    Anettan73 skrev 2008-04-04 14:12:03 följande:
    Detta receptet behövde ju jag som e på min andra dag CB... Och min första dag på jobbet...
    Sorry...

Själv börjar jag inte med min kost- och motionsplan förrän på måndag, så i helgen ska jag passa på att synda.
  • Nienna

Nu har jag skickat in två arbeten till en lärare och till veckan ska vi träffas och se om vi kan reda ut allt så mitt CSN kommer igång igen...

• Nienna

Nu tar jag helg från skolan, hämtar barnen 16 men nu tänker jag bara nöjessurfa de sista 40 minuterna innan jag åker! Har inte läst aftonbladet på flera dagar...

• Nienna

Nä, det är för mig helt ofattbart. Kan bara instämma i allt du skriver Anja, hur går man vidare efter något sånt? Och hur kommer det att gå när de väl berättar för henne?

• Nienna

Sorry Anja, det var ju inte meningen att få dig så ledsen...

Precis som dig tänkte jag mycket på den lilla flickan som mördades den 11 september, att hennes död inte kändes lika viktig i media.

• Nienna

Pumpkin - Fy, vad trist!

Flamora - Vi ska bara ha tårta, känner också att det blir lite kaka på kaka med både efterrätt och tårta. Ev. kommer vi att ställa fram lite fräsch frukt plus snacks senare på kvällen.

Englali - Härligt med långpromenad! Här regnar det, så jag är inte speciellt sugen på att gå ut. Men snart blir man ju så illa tvungen, oavsett väder.

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.