Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
Jag är kvar, men jag fryser så förbenat! Ska gå och göra mig lite te tror jag... BRB!
Jag är kvar, men jag fryser så förbenat! Ska gå och göra mig lite te tror jag... BRB!
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-07 13:05:00 följande:
God morgon! Här vaknade man upp till en vit värld och tydligen ska det komma mer snö ikväll och i morgon!
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-08 12:07:10 följande:
Och på intyget jag fick tillbaka står det våra fullständiga namn inkl. andranamn.
Jag har varit så trött och frusen idag, la mig och sov efter jag skrev här senast och sov till 15,45 då det var dags att hämta barnen! Nu är jag piggare, men fortfarande frusen.
Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-04-08 20:56:39 följande:
Tack tjejer! Ska ringa CSN i morgon igen, men man drar sig ju för det när man inte vet om det kan ordna sig. Så länge man inte vet så...
Pumpkin - Låter jobbigt! Det där med sexlivet är ju som det är. I början kunde vi inte hålla händerna ifrån varandra, sen kom barnen och då stannade det av rätt mycket... Min sambo skulle kunna hålla på varje dag, flera gånger om dan om han fick, men jag har sällan lust. Det är just det att komma igång, har vi väl kommit igång tycker jag ju att det är jätteskönt och undrar varför vi inte gör det oftare, men så nästa gång sambon vill känner jag bara att det är jobbigt! Men det har blivit mycket bättre det senaste året ungefär, men inte tillräckligt bra enligt min sambo.
Sexlivet måste väl vara en av de största anledningarna till bråk? Så har det alltid varit i mina längre förållanden, i början har man hållit på mycket med efter ett tag minskar min lust. Han vill men inte jag och så börjas det...