• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anettan73

Pumpkin - 5 juli 2008 skrev 2008-02-15 09:50:32 följande:

Ja, riktigt tråkigt faktiskt, kändes ganska meningslöst att bara dansa med gamla gubbar

Ha en bra dag. Nu ska det bära av till Malmö. Men d bli inga affärer för jag kom på att henne Ninosfaster har ju en liten på 1 månad och dom ska ju INTE vistas i butiker eller köpcentra... Men vi ska ut o gå...

GRATTIS till frieriet...

Ni verkar haft en riktigk rolig kväll...
  • 20080614

Hopp, dags för skolan igen.. Hoppas ni får en riktigt fin dag allihopa!

anettan, var riktigt mysigt faktiskt! Tror tom micke var nervös för frieriet trots att vi redan har bestämt så mycket.. han sa det i morse, tänk om du sagt nej. Haha, det hade ju varit en syn!

• Pumpkin
    Anettan: Ha en trevlig dag i solen!

20080614: Det hade ju varit hur roligt som helst
    Ha en bra dag i skolan!
  • Hedebris

shit. försökte läsa igen.. men det var för mkt.. vad har man missat?

• Anja 19 juli 2008

Hej på er

här kommer en godmorgon hälsning från en MEGATRÖTT blivande brud...

Jag satt ju upp till halv två ungefär, efter att ha haft trevligt med min man och sedan legat i soffan och mått skitilla och svettats och sen slumrat till. (det glmde jag ju berätta igår).

Jag mådde såååå konstigt, inte alls trevligt...

NÄr jag väl lyckades pallra mig upp till sängen vid tvåtiden, la mig ner kände hur jag ääääännntligen fick somna, var SÅ trött, då jämrar sig Ivan i andra rummet och så hör jag SPLATT, BLURP, SLAFS och rusar upp.

världens vidrigaste stank coh en helt enorm spya som täckte hela ungen och hela sängen och en bra bit av golvet bredvid sängen möter mig...

In med ungen i duschen, skrapa spya från lakanen, duscha av dem, in på 90 grader i tvättmaskinen (satte inte på den dock, anade att det inte var det sista)...

Mkt riktigt 5 spyor senare så var det äntligen slut...

Då hade jag stigit upp mi Ivan, satt i soffan på tredubbla handukar med en filt om sig stackarn medan jag låg och försökte slumra, beredd med en spann... Den spydde han i tre gånger (två gånger i sängen innan jag steg upp m honom)...

Så jag har inte sovit ETT skit... Är hemma m honom idag, tills Daniel kommer hem coh jag ska gå t jobbet!

Ringde precis t jobbet och sa att jag gärna kommer in lite senare så jag börjar tre istället för ett. Tack o lov + att det är lugnt där nu så det blir ingen jobbig kväll...

Men vet ni vad som är min största skräck nu...

Att detta INTE var matförgiftning utan någon form utav maginfluensa, så att jag börjar spy i natt eller imorgon.

Förstår ni vad jag känner... det är min BRUDKLÄNNINGSDAG imorgon.

Snälla håll tummarna att det inte är magsjuka...

Jag och Ivan delade på en friterad kinesisk jätteräka, jag inbillar mig att det var den, för jag mådde ju oxå skitilla och jag tog bara en tugga av den, Ivan åt resten!

Bläääää säger jag. Har ätit på denna restaurang i 15 år, aldrig fått något som är dåligt... Men någon gång ska ju vara den första

Pumpkin
    p-ruller är inte helt fel (men jag kollar hellre ensam, hehe, har liiiite svårt att koncentrera mig när han är med blir inte alls lika upphetsad som när jag kollar ensam.

Sen är jag lite löjlig nu nr jag blivit överviktig, gillar inte att titta på p-film mhonom på samma sätt som när jag själv kände mig snyggare än brudaren i filmen, nu blir det lite patetiska tankar som "tycker han att dom är mer upphetsande än jag" osv haha fast jag vet att det inte är så. Men men, man får väl lov att vara lite löjlig när man inte trivs i sin kropp

• Pumpkin
    Anja: Vilken mardrömsnatt! Men det låter helt klart som att det var något med maten, så jag tror inte att du behöver oroa dig. Tänk positiva tankar enbart!

Jag blir inte heller riktigt lika upphetsad när han är med, men tillräckligt i alla fall Och så blir han lite inspirerad av filmen, så det är ju bra
  • Pumpkin

Kolla in ringen i mitt galleri och säg vad ni tycker

• Anja 19 juli 2008

anjasbrollops.blogg.se/1203031302_en_stor_dag_imorgon.html

lade in bilder inatt, på de klänningar hos dreambride som jag skulle vilja titta närmre på, prova

Ni får gärna kika... de flesta är valda utifrån hur mkt av en stor figur de kan dölja, medan de som är mer gräddbullelika är såna jag bara sååå gärna ÖNSKAR att jag kunde passa i, haha...

Den nedersta klänningen är den som jag sååååå länge var kär i, minnns ni, den jag var så ledsen över för den kostade 11.000 och jag hade inte budget till det. Den är nu på utgående och prissänkt till 4.500 eller nåt, men enl hemsidan finns den bara kvar i strl 38 så det suger, för den tror jag faktiskt hade suttit riktigt bra på mig! Den har helt rätt modell!

anjasbrollops.blogg.se/1203031302_en_stor_dag_imorgon.html

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.