• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Pumpkin

Njae, helt bestämmer jag mig nog inte förrän jag har fått känna mig för lite. Men jag har i alla fall bestämt att jag ska sätta fast vellumet med guldfärgade hjärtformade nitar

• Brud 080524

Ja det är fint! En kompis till mig använde sig av silvriga hjärtformade nitar för att fästa sitt vellum!

Var ju därför jag var tvungen att hitta på något annat! :)

• Pumpkin

Hehe Jag som har slitit mitt hår för att jag inte hittade rätt sorts gem eller rätt sorts brads, tänkte aldrig på att det kanske fanns snygga nitar!

• Brud 080524

De var snygga! Ska bli spännande att se hur korten blir sen när du är färdig!

Nu när inbjudningarna är ute har jag börjat fundera på vigselprogram och placeringskort! Måste ju ha minst ett projekt hela tiden!!

• Pumpkin

Hehe, helt rätt!

Placeringskorten är nästan färdig i mitt huvud, får se hur de blir när jag gör dem på papper

• Brud 080524

Hur ser de ut i tanken då?

Har inte en aning om hur jag vill att placeringskorten ska se ut... blir svårt!

• Pumpkin

Det kommer att vara ett brunt dubbelvikt litet papper (samma bruna papper som inbjudningarna) och på där ska jag nita fast ett mindre rosa papper med såna där hjärtnitar. På den rosa lappen ska namnet stå och längst till vänster på placeringskortet ska det vara ett foto på personen.

Fast det rosa pappret är jag inte säker på än, kanske blir nånting annat. Men typ så i alla fall

• Brud 080524

Låter fint! Får väl surfa runt lite och se om jag hittar något som jag gillar!

Låter lite jobbigt att leta fram foto på alla gäster!

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.