• Pumpkin

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 9!

Tänk att tiden har gått så fort! Nu är vi inne på VÅRT ÅR brudar, om ett år är vi alla fruar Förvånad
    Välkommen till vår härliga tråd! Här har en del av oss huserat sedan januari 2006 medans en hel del har hittat hit längs vägen, och alla är lika välkomna. Det är bara att armbåga sig in i gänget Flört De som mest frekvent hänger här just nu är:

Med bestämt datum:

080524 Brud 080524
    080620 Alvaerevahome.gamman.se/inahjärtaradam / www.alvaereva.blogspot.com
    080628 Bellanotebridetobe.weddingannouncer.com
    080628 AnneiLund

080705 Snitte - 5/7 2008rebeccaochmagnus.weddingannouncer.com
    080705 stjärngudinnan
    080705 Pumpkinlarsandangelicaswedding.blogspot.com / foreverandever.weddingannouncer.com
    080705 Mitziemoe
    080705 Pärlplattan
    080712 Flamora
    080719 Anja 19 juli 2008anjasbrollops.blogg.se / anjaochdaniel.weddingannouncer.com
    080726 Anettan73tobiasoanette.weddingannouncer.com

080802 Englaliandreasjohanna.weddingannouncer.com
    080802 Steffis steffiochtommy.weddingannouncer.com
    080802 GME76
    080808 Hedebrishedebris.weddingannouncer.com
    080808 Vidalila
    080808 B & Sbojanochsamantha.weddingannouncer.com
    080816 Annimminnic.weddingannouncer.com
    080816 Du & Jag
    080823 jeeksa080823marcusochjenny.weddingannouncer.com
    080823 Schatzilein

Med mage istället för datum, men lika välkommen ändå:
    sajber.pillanhome.gamman.se/pillanochkjelle

Vi har även våra egna ”hustomtar” – dvs brudar som redan gift sig som hänger här med oss då och då Skrattande

*Vi uppdaterar inte listan i tråden, det blir så himlans rörigt då*

Vill också passa på och säga följande:
    Om jag har glömt någon är det inte för att ni inte är välkomna eller att ni på något sätt är mindre värda, det är bara svårt för mig att komma ihåg alla som kommer in i den här tråden och har ni då inte mailat mig så kan det hända att ni inte finns med på listan. Maila mig nästa gång så kommer ni med Flört

Dåså, låt planerandet och snackandet fortsätta!

• Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.
  • Anja 19 juli 2008

Men shiiiiit jag har ju glömt att bestämma med Daniel vad det ska stå i ringarna! Skit oxå...

Hjälp mig... I hans ska det stå både förlovningsdatum och vigseldatum och mitt namn, men jag vill ha nåt mer oxå...

Inte bara Anja 24/12-06 19/7-08

Det måste stå något vackert och kort mellan datumen!

HEEEELP, fort!

• Anja 19 juli 2008

Pumpkin

jag hade nog absolut oxå valt att bli fixad hemma om jag hade att välja mellan att åka tre mil eller att bli fixad i hemmet och inte på salong.

Självklart måste de ha löst allt med utrustning osv om de brukar göra så!

Det är ju perfekt att slippa dra iväg, att vara i trygg miljö osv... Se bara till att Lasse håller sig undan och stäng av telefonen

• Anja 19 juli 2008

Gör det lite festligt oxå. Köp hem lite mousserande vin och något enkelt att äta som INTE kladdar, för man brukar bli vrålhungrig i detta skede har jag förstått

Bra att inte vara darrig av hunger när man går uppför altargången ;.)

• Anja 19 juli 2008

Haha postade nu inlägget som skulle postas EFTER att ringarna var beställda så jag LJUGER faktiskt i bloggen. Det är INTE gjort ännu hihi

• Anja 19 juli 2008

Snabb hjälp med gravyren, bara lite idéer. Det står still!!!

• Pumpkin

Ja alltså blir det så att jag bokar henne och blir fixad här hemma, då laddas det upp med vindruvor, jordgubbar, mousserande vin och lite annat smått och gott. Och Lasse blir naturligtvis bannlyst både IRL och på telefon

Tror det kan bli riktigt bra

• Hedebris

vad fin den är! hur mkt går den på?

• Pumpkin

Jag är usel på det där med gravyr faktiskt... Kanske bara ett enkelt hjärta?

Nej, nu MÅSTE jag gå och lägga mig. Hörs imorgon

• Englali

Anja, den är toppenfin, jag har med kikat på den, fast jag vill ju ha rött guld. Visst är den väl i rödguld egentligen men att du fixat till den i svartvitt!?!

Pumpkin: Jag MÅSTE också lägga mig. Ska ju upp vid sju!! (vet att endel av er tycker det är sovmorgon, men inte för mig haha!)

Gravyr ja... Andreas har Johanna 060603 och sedan evighetssymbolen efter det i sin förlovningsring. Vet inte vad det ska stå i vigselringarna ännu, kanske dags att börja klura på det!

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.