Pumpkin
vilken SKITBRA sida...
Kostymerna kostar 2.100 m det billigaste tyget, jag tänkte ta det där man lägger till 500 kr (näst finaste kvaliteten, den finaste är sånt tyg som glänser, vet ej om jag gillar det, hehe)
Finns en nyans som heter asfalt, som kan uppfattas som svart men som är mörkt grå. Låter perfekt!!
Hade ni valt slim fit eller classic, jag lutar åt classic, håller i längden, tror inte Daniel vill ha slim fit heller... han har lite mage (som han tänker bli av m t bröllopet förvisso men ändå )
Men det jag undrar nu, (jagtestar hur man beställer) är vad sjutton ska man välja:
1. utan pressveck, pressveck med veck i midjan, pressveck UTAN veck i midjan?? fattar inte alls... vadå veck i midjan?
2. Sprund??? 1 eller 2. vad är det?
3. Fickor: två eller tre, menas det då fickor på sidorna endast eller fickor på sidorna och en där bak??
eller handlar det om kavajen??? fattar ju inte om det är byxorna eller kavajen det talas om? Hmm det är nog kavajen... då vill man väl ha tre fickor?? eller?
4. Knäppning, enkel eller dubbel minns ej hur det ser ut, men dubbel är väl mer elegant eller?
5. Antal knappar 2, 3 eller 4... Hmm han är rätt kort så det får ju ej vara för många, skulle se töntigt ut. Vad tror ni??
Behöver VERKLIGEN hjälp, haha...