Juni 2008 Del 3
Vi gifter oss den 28/6. Än så länge är inte så mkt fixat. Börjar få lite panik. Måste ta tag i allt snart känner jag, men jag vet inte vart jag ska börja bara:)
Vi gifter oss den 28/6. Än så länge är inte så mkt fixat. Börjar få lite panik. Måste ta tag i allt snart känner jag, men jag vet inte vart jag ska börja bara:)
Vi har lyckats bestämma oss för vilka ringar vi vill ha. Men inte köpt dom. Kyrkan och lokal e bokad. Det är väl det som är mest klart. Sen har vi allt annat kvar som kläder, inbjudan, blommor, mat osv osv.
Vi gifter oss den 28/6. Kyrkan och lokal är klara, bara lite finputsning ang tider, menyn, musik osv. Borde ta tag i klänningsbiten nu. Vet inte vart jag ska börja bara, tycker det finns så mkt att välja bland så jag blir bara snurrig. Vart har ni hittat era klänningar någonstans?
Nilsa in love, skönt att höra att det finns fler:)
Jag har oxå kikat runt på klänningar på nätet. Jag brukar inte ha varken klänning eller kjol på mig, så jag vet inte vad jag passar i riktigt.
Men jag känner mig inte nervös än faktiskt över att inte så mkt är fixat. Det ordnar sig, det är lång tid kvar:)