Inlägg från: Sofia08 |Visa alla inlägg
  • Sofia08

Juni 2008 Del 3

Vi kommer inte ha ngn info lapp med inbjudan utan hänvisar till vår hemsida istället.

• Sofia08

Vi skriver längst ner på inbjudan "för ytterligare information se www....."

Har fixat en weddingannouncer, jätte enkelt!!!

• Sofia08

Lilla Puh78: Snacka om att man är insnöad när man tror att alla vet vad man pratar om..haha!
    Ni kan göra er egen bröllopssida på www.weddingannouncer.com
    Det finns mallar som redan är klara, så det är väldigt smidigt.

Gå in och kika!

• Sofia08

Man skippar www helt på weddingannouncer sidorna...jätteskumt, men så är det. Annars kommer man inte in... iallafall inte på er... eller vår...

Jättefin sida btw!! Guu vilken vacker kyrka!

Ok, håll i er! Nu kommer jag offentliggöra vår sida för första gången!!!

Tänkte göra den offentlig för gästerna genom inbjudan, men ni får en peek innan Den är ju inte så banbrytande men ändå..

sofiaochpatrik.weddingannouncer.com

• Sofia08

Monken: Tack!!! Den är jättefin! Ligger ute på landet!

• Sofia08

lillan31: Nope... Jag undrar när det kommer ske...

• Sofia08

stenbruden:
    Vi vill också åka någonstans långt bort på vår bröllopsresa och kollade upp Thailand, Maldiverna etc. i Juli. Men nu har vi istället bestämt oss för att ta en kortare resa direkt efter vigseln och sedan åka till Maldiverna i vinter. Förmodligen blir det 4 dagar på slott i Skottland eller på något romantiskt hotell i Venedig.

Malaysias ena kust (kommer inte ihåg vilken) har inte regnperiod på sommaren. Där är det ju billigt att leva också.

• Sofia08

Monken: guuu vilken fin väska!! Av dina bilder i galleriet så gissar jag mig till att ni ska bo på Diplomat? Vi med!! Åh, längtar!!

• Sofia08

Har ni bestämt er för vickning än? Vi ska nog välja laxsnittar och champagne.

• Sofia08

Yup! Det ingår i "bröllopspaketet" på hotellet. Lite gott att äta när man kommer på natten. Sen är det champagnefrukost dagen efter.

• Sofia08

Monken: Skorna är enkla och jättefina!
    Vi kommer ha vickning i form av korv med bröd. Blir nog Bullens. Tänkte servera den i samband med att vi åker ifrån festen. Vi får ju som sagt äta när vi kommer till hotellet

• Sofia08

Nä, vi kommer inte ha någon dryck till. Vi kommer ju ha en bar där man kan köpa dricka, så det får räcka.

BlivandeFruJohansson skrev 2008-02-24 10:24:20 följande:
    Ska ni servera någon speciell dryck till??? En del ska ha Pucko, öl, mjölk, m.m. Vi har inte tänkt så långt.. Tror de bara blir de som finns i baren (Läsk, öl, vin el drinkar..)
  • Sofia08

Vi har en person som har tackat nej. Tror inte att det kommer bli några mer bortfall, om inte någon skulle bli akut sjuk eller så. Alla har vetat om vårt datum så länge, så de skulle inte våga boka in något annat då!!!

Svar på tråden Juni 2008 Del 3