Inlägg från: stenbruden |Visa alla inlägg
  • stenbruden

Juni 2008 Del 3

Hej alla glada i denna tråden! Jag ska också gifta mig i juni och undra.... VART åker ni på resan??? Detta är det svåraste beslutet av alla visade det sig inte vad vi trodde..

Vi har precis köpt ett hus så bdgeten för resan har sjunkit.... lite lätt..Va inne på maldiverna eller seychellerna från början. Nu är det mer i 30 000 kr klassen för båda vi söker. Vi vill inte till någon charter ort i europa utan något annorlunda!!!
    Hur kan världen kännas liten???

Några förslag?? Vart åker ni??

• stenbruden

Jamen om man vill åka i juni då? Blir galen Thailnad är väl inte bästa alternativet då... suck.. annars älskar vi T.

Förslag på resa i juni?

• stenbruden

Är det så med T alltså... Tycker man hör olika hela tiden. Vi kollade lite på resor och det verkar gå mest till hua hin i juni, vart där? Koh Samui har vi vart på och det var toppen!

Grekland o alla dom ställena är ju jätte fint men vi har vart där och kommer säkert åka dit igen ´, flera gånger så vi vill inte åka dit just på bröllopsresan..

Dominikanska var ju ett nytt förslag! Trodde det skulle vara dyrt att leva där.. Hmm nåt att kolla kanske! Har du vart där?

Tack!!!

• stenbruden

Tack alla som har snackat resa!! Nu har vi faktiskt nästan spikat maldiverna iallafall... Det blir ca 40´för båda i två v med halvpension och ska man till något "annorlunda" annat resmål så är man nästan uppe i samma slant.
    Håller på att jämför 2 bolag just nu

Det är trots allt 5-7 timmar sol per dag även i juni så jag kan leva med lite regnstänk en stund då o då

• stenbruden

Visste ni att man kan skriva ut hindersprövning och namnbytet blanketterna direkt från nätet? Skatteverkets hemsida.
    Tänkte bara tipsa om det om ni inte redan visste Såg att ni skrev om det...

• stenbruden

Ja, utan skrivare är det ju inte så lätt

Svar på tråden Juni 2008 Del 3