Inlägg från: 20080614 |Visa alla inlägg
  • 20080614

Juni 2008 Del 3

Hej! Ny tråd, vad trevligt! Har inte riktigt fattat när trådar stänger, men att de stänger ibland har jag iaf förstått!

• 20080614

Firren: Det som är så himla bra med brudklänningsaffärer är att de burkar vara väldigt hjälpsamma att plocka fram klänningar och kanske se vad man kan passa i. Iaf där jag varit. Kan ju också vara en bra idé att tänka på vad man inte vill ha om det är svårt att veta vad man vill ha. Jag ville tex inte ha en massa pärlor på min. Vips försvann typ mer än hälften av alla klänningar!

• 20080614

Lilla Puh: Va roligt!! Hur kommer det sig att du ska vara modell? Är ju toppen om man själv kan få lite tips om grejer till sin egen dag..!

• 20080614

Monken: Haha, ja, helt otroligt hur många som faller bort om man bara har det lilla önskemålet..! Är det klänningen i ditt bildgalleri som du ska ha? Var verkligen supersnygg! Ser ut som man får en ordentligt snygg midja i den ocskå

• 20080614

Hej igen! Var ett tag sen jag skrev något, haft lite otur med BT, det vill aldrig funka när jag kan!

Har också funderat lite på det där med sjal. Tror jag ska ha slöja under vigseln och fram till vi sätter oss vid borden. Då åker den av och sen kanske det blir skönt att ha en sjal istället framåt småtimmarna? Ungefär som du tänker bellanote.

• 20080614

BlivandeFruJohansson: alla våra inbjudningskort kom fram samma dag trots att de skickades till olika städer. La dessutom på dem på en låda som tömdes senare än andra.

Kul att ni ska skicka inbjudningarna! Är ju superspännande!

• 20080614

Hej på er junitjejer! Vad kul att det skrivs så mycket i tråden!

Lilla Puh: Superfin klänning! Har du beställt den nu?

Åh, vi skulle också behöva leta på någon bra fotoplats. Känns svårt.. Lite extra svårt eftersom vi bor i en annan stad, fast fotografen kommer vara med oss hela dagen så det underlättar ju en hel del..

Vilka datum är det ni gifter er? Har säkert dryftats i tråden förut men vore kul med en uppdatering! Vi gifter oss iaf 14 juni

• 20080614

666baby 2 juni
    blivandefrun 7 juni
    Monken 7 juni
    lillan31 7 juni
    Lilla Puh 7 juni
    dankar 14 juni
    Lina08 14 juni
    Nabben 14 juni
    Gomlan 14 juni
    Fysio 14 juni
    Cira 14 juni
    20080614 14 juni
    cicilija 21 juni
    Blivandefrujohansson 28juni
    Vinden 28 juni
    Sofia08 28 Juni
    bruden08 28 Juni
    MJ 2008 28 juni
    järvedsullis 28 juni
    Ankan81 28 juni

• 20080614

Monken: haha, klart man håller koll på räkningen Eller weddingannouncer gör det åt mig..

• 20080614

Hej på er! Är lite dålig på att vara aktiv här i tråden, men jag följer den med spänning!

För oss tillar det också in svar på inbjudan lite då och då.. Börjar bli ganska många nu och än så länge är det bara 3 små barn som inte kommer med. VÅrt största problem är att vi skulle behöva att några fler tackade nej, men det kommer väl tänker jag!

• 20080614

Skrev just på adressen till skatteverket på kuvertet.. Idag åker våra på lådan!

• 20080614

Vilken är bröllopsvarianten av den blomstertid nu kommer? Är det något som finns med i psalmboken? Vi tänkte ha en psalm från nya psalmboken som också är med bröllopstema fast på din klara sol går åter upp melodin. Enda tråkiga med den var att den är så lång att den är svår att få med i programmet..

• 20080614

Jo, men jag vill gärna ha med hela, alla verserna är väldigt fina och det känns lite konstigt att kapa för att kunna ha den vigselprogramsdesign som jag vill. Får kanske ändra format på programmet istället så går det nog bättre.. eller har lite mindre text

• 20080614

Monken: Vad ska ni har för format på era vigselprogram?

Svar på tråden Juni 2008 Del 3