Inlägg från: Lilla Puh78 |Visa alla inlägg
  • Lilla Puh78

Juni 2008 Del 3

Såg att ni noterat att tråden snart tar slut. Så här kommer nästa. Mindre än 6 månader kvar...

Hur långt har alla hunnit? Vem har köpt klänning? Vem har smält ner guld till ringar? Och framförallt, vem gifter sig när? Det och mycket annat i förra tråden...

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2556081-52.html

• Svar på tråden Juni 2008 Del 3
  • Lilla Puh78

IiiiiiiH!! På fredag ska jag vara typ brudmodell på bröllopsmässan!! Fick mail om det nyligen! De ska sminka mig, fixa hår och så på scen. Så ska jag visa klänning och smycken. Skitkul!!

Idag har jag fixat min tärna iaf. Äntligen! En punkt till att bocka av.

• Lilla Puh78

Jag skickade in en folder till en tävling där de drog vad jag förstått 3 vinnare, en per mässdag, och jag blev en av dem. Ska bli hur kul som helst.

20080614 skrev 2008-01-13 21:37:37 följande:
    Lilla Puh: Va roligt!! Hur kommer det sig att du ska vara modell? Är ju toppen om man själv kan få lite tips om grejer till sin egen dag..!
  • Lilla Puh78

Har du hemsida? Inboxa den till mig, om man inte får "göra reklam" här ute. Funderar oxå på hur vi ska lösa musiken, band är så himla dyrt. Sen vill jag hitta ngn som kan sjunga i kyrkan oxå, helst en kille.

Lina08 skrev 2008-01-13 20:11:36 följande:
    malfred: Vi har anlitat showfabriken, de tar 2900 för en kväll, de har fått superbra resentioner av folk här på BT! Vi har fått jättebra bemötande och ska ha dem 14/6. Lycka till!!
  • Lilla Puh78

Alltså inte svårare än så. Tack!

Lina08 skrev 2008-01-14 08:58:34 följande:
    Lilla Puh78 skrev 2008-01-13 21:59:16 följande:
    Hej igen..Hittade inget ställe att inboxa dig men lägg till .se så ska du se att du hittar dem :)
  • Lilla Puh78

Efter helgen ska jag kontakta frisören och se till att jag kan få en tid där. De skulle tydligen kunna fixa ngn som sminkar oxå. Måste kolla om jag ska fixa naglarna ngn dag innan oxå. Tänkte nog bara måla lite snyggt, inte bygga på (om inte ngn illvillig nagel bestämmer sig för att gå av i sista sekund...) Typ fransk med lite glitter vid nageltoppen.

Vi har en liten lista på vår whiteboard här vid datorn där vi har punkter som ska klaras av i januari, februari etc. Väntar med spänning på att sambon ska bocka av hotellrummet så jag vet att han fixat med det. Jag får ju inte i förväg veta var vi ska tillbringa bröllopsnatten.

• Lilla Puh78

misstrixie: Vet några om att ni ska gifta er? Eller blir det en total överaskning. Många av våra vet om det, men ett par lär bli förvånade när korten dyker ner. Fast det blir inte förrän till Alla hjärtans dag.

• Lilla Puh78

20080614: Måste fråga. Hur har du gjort de där små infolapparna i er inbjudan? Är de bara vikta och fästa med ngn liten limplutt eller dyl? Jag tror nämligen jag kommer sno idén lite om det är ok. Har klurat på hur tusan jag ska få med all text annars... Det var riktigt snyggt iaf.

• Lilla Puh78

Hur skriver ni då? Typ "Hej, vi gifer oss xx/6. För mer info se www....." Eller skriver ni de "viktigaste" bitarna i inbjudan och bara detaljerna på hemsidan. Klurar vidare här... Ni memar inte bröllopssidan här utan en egen sida? Tänk om man skulle kunna göra en sån. Verkar svårt...

Får se hur det blir med tid att åka och handla imorgon som jag funderade på. Dottern är prickig, misstänker vattkoppor...

• Lilla Puh78

Sofia08: Weddingannouncer? Ursäkta min okunnighet, men vad är det?

Monken: Kanske behövs inte så mycket mer info iaf... Bara jag som krånglar till allt ibland. Vill ju bara att allt ska vara perfekt och då blir det lätt att det går överstyr.

Svar på tråden Juni 2008 Del 3