Inlägg från: Monken |Visa alla inlägg
  • Monken

Juni 2008 Del 3

Jag har sett en tiara som jag kanske vill ha... har inte alls bestämt mig. Jag ska ha pärlor i öronen, svävande pärlor som halsband och har köpt hårnålar med pärlor på. Diademet jag har sett har inte en enda pärla på sig, det har strass. Kommer det att se konstigt ut då? Jag hittar tyvärr ingen bild på det, har sett det i en brudbutik...

Har även funderat på slöja (fast jag bestämt att jag inte ska ha någon...) Hittade den här fina. Nr 2 uppifrån är det som heter Nr 1020.

web.comhem.se/~u18412603/sloja.htm

• Monken

Ja, någon perfekt sommardag är det minsann inte idag! Men ett tu tre så är vi där!!

Idag har jag återigen funderat på att ha mitt svävande pärlor - halsband som hårsmycke istället... hmm... dessa beslut...

• Monken

Vår hindersprövning och namt byte finns också klart här hemma och bara väntar... Igår beställde vi tärnklänningar. Skönt att ha även det avklarat!

Hittade en liten diskret lista på vad man ska tänka på inför dagen B...

www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2663784-1.html

• Monken

Ja, jag trodde allt handlade om att ha en underbart fantastisk dag och att inte bekymra sig för något... också fanns det 1000 nya saker att bekymra sig för.

• Monken

Mycket vackra, både skorna och tiaran!! Var har du köpt tiaran?

misstrixie skrev 2008-03-11 16:03:26 följande:
    Har just lagt upp "riktiga" bilder på skor och tiara, förresten. Försökte få en bra bild av slöjan också fast det är svårt, ser bara ut som ett enda stort moln hur jag än gör.
  • Monken

Titta vad jag hittade, visst är den fin! Tål att funderas på...

www.perfectbride.se/fullview~2.html?files/T-587.JPG&%3cp%3e%0d%0aArt%3a+T-587%0d%0a%3c%2fp%3e%0d%0a%3cp%3e%0d%0aPris%3a+390%3a-+%0d%0a%3c%2fp%3e%0d%0a

• Monken

Igår var vi och pratade med värdshuset där vi ska ha vår fest. Vi träffade dem i höstas och fick offert och så, men nu var det dags för en träff där vi spikade lite tidsplaner och så. Det var sååå mysigt att sitta där och prata om var bilen kommer körandes med oss i, vilka bord vi ska ha och så!

• Monken

Ja, tänk, undrar hur nervös man kommer att vara på Dagen...

• Monken
    Jasså minsann... Själv har jag nog planerat att festa loss på Cider till en början och spara det "tyngre" bubblet till senare. Jag blir så lätt lite väl fnissig av just Champagne... Jag kommer att vara "ensam" hos frissan och åka till mina tärnor efter det. Tyckte först att de kanske skulle vara med mig, men kom sedan på att eftersom de inte ska fixa håret där blir det ju bara slöseri med tid.
Svar på tråden Juni 2008 Del 3