Juni 2008 Del 3
Förmodligen är de såå trötta på oss brudar som vill vete allt. Nu.
Förmodligen är de såå trötta på oss brudar som vill vete allt. Nu.
Oja. Det skulle ju vara underbart!! Har bestämt nu att jag ska maila kyrkan i morgon och fråga samma frågor igen.
Vad vill ni ha för musik?
Ska ni ha den både in och ut?
Vi vill ha A Trumpet Voluntary in och The Throne room som utgång. The throne... är sista låten i Star Wars IV, den är såå pampig!!
Den gör sig absolut inte på orgel, så om vi inte får ha cd spelare vet vi inte vad vi vill ha...
Vi tycker också att Pachelbels Canon in D major är otroligt vacker, men jag har nästan bara hört den med ett instrument. Har du någon länk med orkesterverionen? Om vi inte får ha cd spelare tar vi kanske canon som in och trumpet som ut...
Ja, den var vacker!!! Hmm... hoppas att vi får ha cd musik!
Jag mailade församlingen i morse och fick detta svar:
Hej!
När det gäller präst så är det inte klart vilken det blir, men vi skickar en bekräftelse så fort vi vet.
Mvh
Vivianne Nedelius
Jo, sant det gjorde jag. Jga frågade om musik på cd spelare och fick en mailadress till kantorn som jag skrev nyss till och frågade. Ville bara inte lägga ut det på nätet
Absolut!!!
Idag har jag och mamma varit runt på stan och letat efter kläder till henne på bröllopet. Vi har haft en jättemysig dag med en lunchpaus i mitten!
Ja, hon bestämde sig nog för att köpa en jättefin kjol med tillhörande kofta och ha ett linne under. Jag vill att hon ska ha något hon känner sig bekväm i och kan använda många ggr.
Ååå, den är såå bra! Jag skulle aldrig klara av att vare sig komma ihåg text, hålla ton eller kunna sjunga utan att gråta. Har nog tänkt tanken, men kommit fram till att det inte alls skulle funka.
Vi har börjat lite smått på en låtlista till festen, det är mysigt att gå igenom all musik och ta ut de bästa!!!