Juni 2008 Del 3
Det låter fint!! Har du någon aning om hur många rosor du vill ha i buketten?
Det låter fint!! Har du någon aning om hur många rosor du vill ha i buketten?
Har inte en aning. OM jag ska ha rosor tänkte jag ha ca 12-15 st och lite grönt... Just idag vill jag ha vita rosor, men förravcekan ville jag ha liljor... Svårt detta ju!!
Tror ändå att jag kommer att landa i rosor - älskar dessa vackra blommor!!!
Måste bara få säga att jag provade min klänning idag. Jag köpte den för några månader sedan, men har inte alls rikitgt kunnat få igen den. Alls.
Men idag, denna fantastiska underbara dag, fick jag igen klänningen och den sitter nästan perfekt. Behöver gå ner något Kg till, sedan är allt lysande bra!
Det var en riktig kick att kunna dra upp dragkedjan helt, jag kände mig såå vacker och ville aldrig ta av klänningen. Nu var Mannen just då ute i ett ärende, och eftersom han inte får se mig i Klänningen före 7 juni så tog jag väl av den då och hängde in den i dess fodral igen...
Men, som sagt. Jag kom i den!!!!!
Wohoo!!!
Ja, jag ska väl iväg någon dag jag med och beställa bukett... Ska bli kul att höra vad det blir för bukett och vad den kommer att kosta! Lycka till!
Lilla Puh78, uuuuusssccchhh!! Jag lider med dig! Magsjuka är ingen kul sjuka alls!! Krya på dig!
BlivandeFruJohansson, vad kul att allt blev billigare än planerat. Sånt är ju aldrig fel
Vad skönt att du mår bättre!!!
Detta med sjal funderar jag också lite på... Min klänning har axelband som är ett par cm breda, så jag tror egentligen inte att jag behöver sjjal, eller?
Vad kul!! Åker ni direkt eller ska ni vänta lite?
Ja, att ta semester precis på en gång brukar ju vara halvpoppis...
Vi ska ha 1 vecka semester runt bröllopet, men ska bara vara hemma och njuta av att vara nygifta. Vi åker på bröllopsresa sen i november istället. Behöver spara lite mer pengar innan vi kan åka iväg
Usch, oavsett varför man kräklas är det ju aldrig kul!!
När jag var och skulle köpa kuvert häromdagen var de också slut... De ska troligen komma in nya idag, så jag ska ta en sväng förbi och kika.
Hur gjorde ni när ni valde den gröna färgen? Fick ni färgprover eller gick ni på färgen på bilden?