Inlägg från: misstrixie |Visa alla inlägg
  • misstrixie

Juni 2008 Del 3

Lilla Puh78 skrev 2008-03-06 12:36:44 följande:

Har ni hittat ngn mall för vigselprogram?
    Jag har hittat mina mallar här: hem.passagen.se/majeda/mall.htm
  • misstrixie

Lilla Puh78 skrev 2008-03-07 11:31:42 följande:

Fundrar på att köpa en enkel slöja utan kam (ska nog sätta in den i håret tror jag) och sen själv sy fast pärlor/stenar som passar med dem i klänningen. Sen ska jag hitta en tiara som passar bra till.
    Kika på Tradera om du letar tiara, jag blev förvånad över hur mycket fint det fanns där.
  • misstrixie

Har hämtat ut mina skor och de är jättesuperfina! Perfekt klackhöjd, lagom vidd så jag kommer inte att behöva gå in dem särskilt mycket och de är sååå nätta och söta... Jag är grymt nöjd. 149 väl använda kronor, haha.

• misstrixie

Gahh, jag får bara ångest av den där listan...

• misstrixie

Har just lagt upp "riktiga" bilder på skor och tiara, förresten. Försökte få en bra bild av slöjan också fast det är svårt, ser bara ut som ett enda stort moln hur jag än gör.

• misstrixie
    Monken skrev 2008-03-11 15:46:42 följande:
    Ja, jag trodde allt handlade om att ha en underbart fantastisk dag och att inte bekymra sig för något... också fanns det 1000 nya saker att bekymra sig för.
    Eller hur... någon frågade mig hur det känns inför bröllopet, om jag kan jämföra det med någon annan känsla. Och det enda jag kom på är att det känns som när jag skulle ta studenten fast ungefär fem miljoner gånger större och pirrigare.
  • misstrixie
    Monken skrev 2008-03-11 16:30:40 följande:
    Mycket vackra, både skorna och tiaran!! Var har du köpt tiaran?
    Tack! Tiaran köpte jag på Tradera.
  • misstrixie
    Monken skrev 2008-03-15 12:17:32 följande:
    Min tärna skojade om att jag skulle få låna hennes gamla (blåa) smurf att ha i brudväskan...
  • misstrixie

Idag har jag varit på middag hos blivande svärföräldrarna och bestämt alla detaljer kring middagen och festen som de är med och sponsrar... skönt. Och så har jag fått låna ett jättevackert pärlhalsband av blivande svärmor som jag ska ha på bröllopet. Det blir mitt "något lånat".

Svar på tråden Juni 2008 Del 3