Inlägg från: Bellanote |Visa alla inlägg
  • Bellanote

Juni 2008 Del 3

monken stackarn krya på dig.

lilla puh kan verkligen förstå paniken som du fick.. usch hemskt.

• Bellanote

Det som inte dricks upp går ju åt under semestern sen ju

• Bellanote

jajamän så får man se till att man har många grillpartyn med för i år ska det ju bli en toppen sommar..

• Bellanote

Jag får ju panik! jag måste fixa så mina ligger på lådan strax med, men jag har gjort för få känns det som..

• Bellanote

nu är jag tebax efter flytt.. måste ta tag att få ut inbjudningarna nu. men måste köpa ny färg patron och det är så jä*la dyrt bara. men men jo far min har ordnat ett band som ska spela på festen och han står för den kostnaden med.. skit roligt. .

• Bellanote

ja jag hoppas på det med.. sen hoppas jag det kommer mycket mera fok som man känner så där flyktigt med sen efter kl 21,00 för efter det är det öppet hus..

• Bellanote

ja jätte skönt är det vet inte vad det är som fart i min pappa men nöjd är jag. kan ha något med att min bror köpte hans hus och han minskade på priset bara för familj och då vill han nog kompensera för det tror jag.

• Bellanote

monken var hittade du hår nålar med pärlor på? jag hittade på en sida men den sidan har stängts ner.. suck.

• Bellanote

ja fatta att det är snart mindre än 4 mån kvar för mig.. åååh nervöst eller.

• Bellanote

jag har min prov uppsättning sista maj har jag för mig.. åh ser fram emot det så mycket. .

Svar på tråden Juni 2008 Del 3