Inlägg från: Bellanote |Visa alla inlägg
  • Bellanote

Juni 2008 Del 3

Fick hem vår bröllops bok idag. jätte bra kommer det att bli..

• Bellanote

jepp den vita på adlibris.

monken det är som en gästbok kan man säga, fast det är frågor som de ska svara på itsället för att bara skriva lycka till och namn.. sen finns de så de ska rita självpoträtt med men där ska vi ta kort på alla på bröllopet och sen sätta in så vi vet exakt vem det är som skrivit... och sen de sidor som inte blir ifyllda bara river vi ut. då de är p åen sån pärm att det inte kommer att synas. var någon som sa att det inte gick men det går.

• Bellanote

jag har några olika bil ideér i mitt galleri hur jag ska ha, men jag har inte bestämt någåt ännu hur det blir. får ta det med frissan sen..

• Bellanote

ja det ligger la still här med. ska till jönköping i helgen och då tänkte jag ordna med dekorationerna så jag har det mesta klart vet nu ungefär hur jag vill ha det..

• Bellanote

lindalen det är bara att hoppa in

men så klart måste du berätta allt du har klart.. och hur ni fixar eran dag..

• Bellanote

misstrixie jag har inte skickat ut våra ännu men har nog räknat med att ett tio tal kommer falla bort.

måste ta tag i det, jag vet men de flesta delar jag ut i helgen. sen ska en del på lådan så jag sparar ialla fall portor en hel del.

• Bellanote

vi har med den sista april men ej skickat ut dem .. ah dålig stil av mig.

lindalen lyxigt värre att ha fest i ett slott. men oftast brukar de inte va så dyra att hyra endå

• Bellanote

lindalen det är bara att skriva ut den från skattemyndighetens sida så får du den direkt..

• Bellanote

jag kan inte börja med mitt sånt ännu för mötet med prästen är inte förns 4 veckor före..

Svar på tråden Juni 2008 Del 3