Inlägg från: BlivandeFruJohansson |Visa alla inlägg
  • BlivandeFruJohansson

Juni 2008 Del 3

Satte aldrig upp frisyren helt, men den känns så rätt! Bokade även in fler besök hos frissan. En för bara toppning och den andra för färgning & slingning. Ska då öven göra gelenaglar. De e dagen innan midsommar så kommer vara fin då me Längtar massor nu!!!

• BlivandeFruJohansson

ja har oxå tjockt hår och till min systers bröllop hade ja ca 10st. Vill att tiden ska gå lite fortare. längtar tills man sitter där i stolen och ska bli fin! Mysigt

• BlivandeFruJohansson

I början på mars ska ja skicka in våratn hindersprövning. Kul

• BlivandeFruJohansson

Vad är vigselintyget?? Är det de man får av prästen under vigseln? Nu känner ja mej helt borta på ämnet! Vad ska ja skicka in och vart får ja tag i de? Nån snäll som kan hjälpa mej??

• BlivandeFruJohansson
    Monken skrev 2008-02-22 13:13:24 följande:
    Absolut!! Det är ju därför vi finns här för varandra! Jag visste inte heller att det fanns något som hette vigselintyg, men vi fick det hemskickat tillsammans med den godkända hindersprövningen. Vigselintyget ska prästen/vigselförrättaren fylla i och skicka in till skattemyndigheten så det registreras att man blev lagligt gifta!Sen har jag för mig att man dessutom får ett vigselbevis eller något liknande av prästen. Ska nog skriva i fråga prästen-tråden och höra efter...
    Kanon!! Då kan ja lugna ner mej lite!
    Det kanske de man får av prästen under själva vigseln..?? Nått papper vet ja att man får.
  • BlivandeFruJohansson

Vi ska ha vickning på festen, korv me bröd. Kommer komma en korvgubbe med låda på magen

• BlivandeFruJohansson
    Sofia08 skrev 2008-02-24 10:00:53 följande:
    Monken: Skorna är enkla och jättefina! Vi kommer ha vickning i form av korv med bröd. Blir nog Bullens. Tänkte servera den i samband med att vi åker ifrån festen. Vi får ju som sagt äta när vi kommer till hotellet
    Ska ni servera någon speciell dryck till??? En del ska ha Pucko, öl, mjölk, m.m. Vi har inte tänkt så långt.. Tror de bara blir de som finns i baren (Läsk, öl, vin el drinkar..)
  • BlivandeFruJohansson

Skor måste ja me börja kolla på, men vil helst prova skorna innan ja köper dom.. Så ska kolla runt i butikerna i stan först! Vi kommer fotas bakom fotografernas lokal, ligger precis vid strömmen Och är de dåligt väder är vi i deras studio. Men hoppas på fint väder Kommer nog inte heller köpa nån speciell dryck till vickningen, blir nog bara de som finns i baren. Vi ska till Tyskland och shoppa dricka i april Ska bli kul, men har svårt att uppskatta hur mycke som går åt till 40 pers!! Kommer nog köpa alldeles för mycke, men hellre de

• BlivandeFruJohansson

Har läst i lite olika trådar där de pratats om hur mycka man ska köpa.. Men vet iallafall inte hur mycke vi ska handla De blir nog bra när vi kommer ner dit!

• BlivandeFruJohansson
    Monken skrev 2008-02-26 22:43:26 följande:
    Jasså, du prioriterar andning...? Jag har gått ner i vikt nu så jag kan andas i min klänning... dock inte äta. Ännu... Kampen fortsätter. Vad kul i alla fall att du köpt Klänningen!! Visst känns det bra?!!Lilla Puh78 skrev 2008-02-26 20:50:19 följande:
    Just nu får ja inte på mej klänningen Men de ska gå, inte mycke kvar nu. Kan då kanske andas, men inte äta Kommer nog inte kunna äta ändå pga all nervositet!
Svar på tråden Juni 2008 Del 3