Juni 2008 Del 3
ja jo så kan man göra och ska jag erkänna så har jag gjort framsidan redan..
ska be min kusin om hjälp till bröllopet nu hon är jätte framåt och hur duktig som helst på att hitta på saker och att måla.
ja jo så kan man göra och ska jag erkänna så har jag gjort framsidan redan..
ska be min kusin om hjälp till bröllopet nu hon är jätte framåt och hur duktig som helst på att hitta på saker och att måla.
monken kan kanske va dumt att de får sitta och bläddra i paslböckerna för det är ju endå inte så många psalmer man ska ha..
jag sitter och räknar ut hur ,ånga frimärken jag måste ha. och det blir 14 plus att ett av dem ska till australien så det kostar ännu mera..
måste du ha med hela då??
misstrixie den sidan du länkade till var jätte bra.. som upplagt för att bara skriva ditt sina egna namn..
dimma jo berätta bara fast lite sent av mig.
nej det är ju en hel livstid i hund år så.
jag ska ha slöja. en med pärlor på.
monken blir det inte konstigt om du blandar strass och pärlor?? jag ska med ha ett svävande halsband så som du säger det är dem med sötvattenspärlorna va på fisklina typ?
yes de jag menar "fiskelina" de ska jag ha med. har hittat dem på en sida. de hade på tre och 5 radigt.
monken jag hade på en av mina baler jag var på ett halsband i håret. det var en strasslänk som de vävde in och det vart faktiskt häftigt.
dimma kan det va mig du menar