Juni 2008 Del 3
Har ni de mesta färdigt?? Vi ska ha ett möte me alla inblandade vartefter och gå igenom massa saker. Men nu känns de som ja inte har mer att göra..
Har ni de mesta färdigt?? Vi ska ha ett möte me alla inblandade vartefter och gå igenom massa saker. Men nu känns de som ja inte har mer att göra..
Fick igår hem papprena om hindersprövningen och mitt namnbyte Dom var helt godkända, så nu är de klart! Skönt!
Ska ha me mina systrar till frissan, en av dom är tärna och den andra är värdinnan på festen. Ska fixa räksmörgåsar och cider till så vi står oss under fm Men tror inte ja kommer äta nått..
Ska me ha ett strumpeband, ett blått Men har fått några hintar om att ja inte ska köpa de Kanske får en present på möhippan Vet att ja kommer få en, för gav en till min syster som absolut inte ville ha en.. Men hon fick en snäll! Gokart. massage, middag och en utekväll, så hon va jättenöjd.
Vi ska hämta våra ringar den 28 april *LÄNGTAR*
Min något är:
Nytt: Väska
Blått: Strumpeband
Gammalt: Klänningen
Lånat: Pärlörhängen
Vårat program till festen är nästan färdigt me innehållet, ska bara sätta ihop allt när ja vet vilka som kommer. Men då kommer de bli jobbigt Att se till att alla papper kommer rätt.. Men de tar ja senare
De låter fint!! Ska kola underkläder snart. Fick presentkort när ja fyllde
Betalar 34 kr/bit. Väldigt olika priser ang tårtor. Vilken smak, hur den ser ut, m.m.
Vi har smält ner våra förlovningsringar och med gammalt guld vi gade har vi gjort nya förlovningsringar + min vigselring. Så han får en ny ring Vårat häfte har vi börjat på och de börjar likna nått. Men de svåra är ju att få allt på rätt plats Men de löser sig nog. Väntar på att alla ska svara så ja kan föra in bordsplaceringen i och några ord om varje person.
När BG, BM, Tärnan & Ringbäraren går in kommer Sommarhymn från Änglagård spelas. När ja går in med min Pappa så kommer Wagner spelas. När HERR & FRU JOHANSSON går ut spelas Mendelsohn!