Inlägg från: Bellanote |Visa alla inlägg
  • Bellanote

Juni 2008 Del 3

jag funderade på om man typ skulle ha lång bord på honnörs bordet och sen sne bord på de andra mot en fast inte lång bord.. aargh svårt att beskriva men tror det blir bra.

• Bellanote

Bilder inne från mina kina skor som kom idag, hel nöjd kan jag ju säga.

• Bellanote

Jo det var en liten chansning därför jag beställde två par så jag ialla fall skulle bli nöjd med ett par och jag vart nöjd med båda för de exakt som de är på bilden på deras sida som jag beställde ifrån.. så får se vilka det blir sen.

• Bellanote

Ja har redan svårt att välja jag med. får se vilke det blir av dem ska prova med klänningen och se hur de känns.

• Bellanote

blivande svarade du inte annorlunda i den andra tråden? är stl 39 på dem.

• Bellanote

är bara det paret som jag inte ska ha som är till salu sen blir nog nästa vecka som jag lägger ut dem i sådan fall.

• Bellanote

Nu har jag bestäm mig för att det paret med pärlorna stannar kvar hos mig de var exakt samma färg på klänningen lus att jag har såna pärlor med som det är på skorna så de passade jätte bra ihop..

skorna med flätorna är white och lite mindre än de andra har jag ftt för mig mentror inte de är det

• Bellanote

jag ska prova min klänning med korsett imorgon får ladda kameran så jag kan ta massor utav kort.. ja de komer inte in ännu men roligt att ha..

• Bellanote

jo de färgar av sig på de ställena där tyget ligger jätte tätt så det bästa är ju att bli naturligt brun men annars är de super fint men spray duschen. det är ju ite så att det färgar av sig mot tyget om du lägger arm eller hand mot så utan det är där tyget skaver så hela tiden så som en bygel bh tar bort färgen under brösten jag vet !!

• Bellanote

misstrixie så har jag gjort med. och sen har jag en del som är rätt med så det är blandat hej vilt.. de somär fel är det et fråge teken efter så folk får tro vad de vil helt enkelt, men de som är personerna vet själva.. har en morbror som älskar volvo och hatar att åka bort är en sån hemma människa. så på han har jag skrivit - älskar att ut och dansa och tycker om att skruva med sin renault? hihi han kommer ge igen sen tro mig!

• Bellanote

monken du har felr som svarat än oss. vi har 60 pers och bara 17 som svarat. ingen som tackat nej ännu. har sista april som osa datum med..

• Bellanote

ja jag hoppas det. det dumma är att det ena numret på osa vi har två nummer. det ena slutade att gälla förra veckan och sambon tänkte inte på att vidare koppla så.. suck men får hoppas de ringer endå för de flesta har mitt mobel..

Svar på tråden Juni 2008 Del 3