Inlägg från: BlivandeFruJohansson |Visa alla inlägg
  • BlivandeFruJohansson

Juni 2008 Del 3

Vi ska ha band men längtar efter tills tonerna kommer igång så man får ta dom första stegen Har ni bestämt vilken ni ska dans vals/tryckare till? Vi ska ha All for one me Adams, Stewart & Sting! Älskar den!!

Maliade kyrkan för snart en vecka sen ang präst och lite frågor, har inte fått nått svar alls Vill ju veta, så långt är de ju faktiskt inte kvar.. 100 DAGAR IDAG!!!!

• BlivandeFruJohansson
    Bellanote skrev 2008-03-20 11:21:10 följande:
    Ja har redan svårt att välja jag med. får se vilke det blir av dem ska prova med klänningen och se hur de känns.
    Svarade i en annan tråd, me skriver här med Vilken storlek är de i skorna? Tyckte den me pärlor på va kanonsnygga
  • BlivandeFruJohansson
    Bellanote skrev 2008-03-20 11:40:03 följande:
    blivande svarade du inte annorlunda i den andra tråden? är stl 39 på dem.
    Nej, skrev samma. Hur långa är dom från häl till tå? Brukar ha 38-39 annars.. Tyckte dom va kanonsnygga Har inte hittat några än men ska leta lite. Men när lägger du ut dom för försäljning??
  • BlivandeFruJohansson

Oki, ska kolla i helgen annars kanske ja är intresserad

• BlivandeFruJohansson

Ska nog ringa dom på måndag. Kanske får några svar då..

• BlivandeFruJohansson

Hemskt med mardrömmar

• BlivandeFruJohansson

Har tänkt att ja kanske ska göra en spraydusch.. Nån som provat de? Eller funkar de inte??

• BlivandeFruJohansson
    Bellanote skrev 2008-03-25 19:38:16 följande:
    jo de färgar av sig på de ställena där tyget ligger jätte tätt så det bästa är ju att bli naturligt brun men annars är de super fint men spray duschen. det är ju ite så att det färgar av sig mot tyget om du lägger arm eller hand mot så utan det är där tyget skaver så hela tiden så som en bygel bh tar bort färgen under brösten jag vet !!
    Vilket skit, då blir de ju fula märken kvar Då känns inte de som nått roligt alternativ..
  • BlivandeFruJohansson

Ska inte heller ha korsett, utan bara trosor ha & stay up. Behå kan ja inte under, så de blev inte mycke ja ska ha på mig

• BlivandeFruJohansson

Lilla Puh78 skrev 2008-03-25 20:12:46 följande:

Det blir nog olika underkläder på dagen respektive sen på kvällen. Har inte bestämt om jag ska ha stay up eller strumpebandshållare, vill ju inte riskera att stay upsen mot all förmodan hasar ner mitt i allt.
    Kul att börja dra upp dom på dansgolvet:-;
Svar på tråden Juni 2008 Del 3