• Waersta

EN dag utan socker..

Ska jag ha imorgon.. vet inte när jag hade en enda dag utan något sött senast. Jag minns julen 06, jag tänkte "Nu ska jag äta massor av godis för när det är jul får man det" Sen dess har jag nog ätit godis varje dag.. imorgon SKA jag klara en hel dag utan choklad, dricka eller annat sött. Jag ska ta med frukt till jobbet, jag äter en måltidsersättning till lunch där.
    GAH! Måste klara det! Det kan låta fjantigt men jag är lika beroende av socker som av BT, då kanske ni känner igen er.
    Håll tummarna för mig imorgon!

• Svar på tråden EN dag utan socker..
  • Eski och Snowie

Ett tips är att ta med sig det man ska äta och lämna plånboken hemma =)

• Waersta

Eller iaf lämna det i bilen eller nåt.. kan vara bra att ha med plånboken ifall jag måste handla på vägen hem eller tanke eller nåt.

• Knopan

Waersta: Jag håller tummarna,monsterhårt

• Waersta

Knopan kan man lita på! Haha, ni får klistra er vid datorerna imorgon och se hur det går.. jag har grymt taskig karaktär.. bara för det så ska jag gå och öppna after eight asken nu.. det är imorgon det gäller.

• Knopan

Ha ha ha! Härlig inställning! tänk att det ska vara så förbaskat svårt med detta j*vla socker!!

• Fenixx

uch vet hur det är..är en riktig godisråtta.

• Risslan

önskar ett stort lycka till! går säkert bra

• Flamora

Lycka till! Försöker oxå bli av med sötsuget. Inte lätt... men vill man så går det!

• tobiasochlinda

jag vet precis vad det vill säja att vara socker beroende, kämpar själv med att komma ur det, sök på sockerberoende, det finns massor av bra sidor. kunskap ger kraft... vore det inte för att jag krossar mina höger fingrar idag hade jag länkat, men att skriva detta gör ont nog

• Waersta

Det första jag tänkte imorse var "undrar om jag ska ta en after egiht som blev över från igår" Men jag stod emot!!

Svar på tråden EN dag utan socker..